Gruppebilledet hvor i flexer... Hvem er hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

Tut

Hej piger,

kan i ikke lige skrive hvem der er hvem: :D

Bagerst: sloggi, tynen, ? , Susan, Kalaha, ? , ?

Forrest: Marie, ? , Birgitte, ? , Lise, ?

Og i en fantastisk armbøjning-stilling: ?

Undskyld tøser at jeg ikke kan genkende mange af jer - men har jo aldrig mødt jer ;)

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Muffinmus

Ha ha..Ja for fanden.. Vi er SÅ lækre.
Mig der er i den fantiske armbøjningsstilling... Kan vel kun forventes af en Militær mand..øh dame. Ej sgu, tøs.HI HI

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

ok bagerst fra venstre : (i zebra)marco2,astrid, kalija,susan, grynt, tunen
nederst fra venstre (i blå, svær at se)birgittemarie,lise, nadia,ny mor, helle30, ivf
og neders mariae.

var det ikke det, det vil jeg tro

fååårk jeg falder snart i søvn!!!!

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

jo jo tut...her kommer lidt forklaring ...:D

hende helt til venstre altså med hagesmække på...i ca skovskiderstilling...det er Birgitte Marie...
og hende i zebra/stregkode kamuflage er Marko2 (tror fandme det er skind fra en død ko hun har på (mon hun kender landlig fyr?)
og hende ved siden af stående med ryggen mod marco2 i sort, er hende hvis mand lige har friet...og som sloggi skylder penge...aj hvor nedtursagtigt...er Astrid....men hun er mere A end Strid!
ved siden af Astrid...finder vi så spasmageren Kalaha, som opfordre til min søn skal have ringe i hans krop, og som ikke går af vejen for at handle ind uden bukser på!
Ja så har vi jo susan1978, som forresten hældte en hel kurv chips ud over min stue...låååål...og som smed mindst 10 kilo hår ude på mit badeværelse!
Så har vi Grynt...som egentlig aldrig nåede at præsentere sig færdig...men hvad fanden....vi kender jo typen....ik...lol
Så har vi Tynen...som forresten næsten sked i bukserne af skræk over mine spøjelser...og som startede lavinen af flexibilleder...så det er alt sammen hendes skyld!
Ja så har vi Sloggi...som igen render rundt i gamle badesandaler og trekvartbukser...ikke noget kønt syn...men jeg har heller ikke lovet noget som helst!
knælende foran sloggi i en gul trøje...har vi så IVF, som forresten har lavet 14 børn uden om hendes mand...og er skide stolt af det...(?) desuden tror hun hun kan lave drinks....det kan hun også næsten...og hvis vi andre er hurtige og stikker tungen ud af munden kan det være vi kan nå at smage...ellers kan i komme og slikke mit loft....låååål 8D
i grønt ved siden af har vi så Helle30...hvis hund bader hos naboen...hun er klart med på det værste...og man måtte nærmest kropsvisitere hende for at særge for bozzy ikke tog hende med hjem....
Ja og i mere grønt har vi ikke økomor, men tecno-mor, som ynder at brøle og danse til Personal Jesus....selv om hun ikke kender andet end omkvædet!
Ja så har vi NadiaBJ som er en rigtig kommende Spejder-sygeplejerske...hende har vi ikke set så meget skrivende til....men det kommer da vist nu kunne jeg se i dag!
Og hende look alike gravide kvinde er så Lise (bedre kendt som Esiille) hun kan noget gourome-noget...påstår hun altså...men kan man få opskrifter...nææææ nej...Lise har her på billedet kun vand i patterne....noget med nogle rør nogen har lagt ind (arg satans sloggi...nu var du igen fuld og kunne kun huske det halve)
ja og i ægte missionær-stilling, ser vi så MariaE, som af og til iklæder sig grøn ansigtsmaske og en madpakketaske...og vandre gennem å og dal...

var det en forklaring der ville noget...eller var det helt hen i vejret? 8D

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

hold da kæft sloggi, du nyder sgu da godt nok at sidde ved din com i dag var, sikke da en smørre hehe

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

ja gu gør jeg så....alt for at komme væk fra mandens stinkende prutter...addddd.......det er altså nok jeg skal lugte til mig selv....

sloggi, nu med ekstra krydderi i lugten!:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.