Hvorfor siger mennesker nu sådan noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Anonym trådstarter

Til dem der ved hvem jeg er, hold det venligst ude af tråden... 

Jeg kom til verden i 1984, med en far som var alkoholiker, som voldtog min storesøster mange gange og tæskede hende. Min mor vil ikke tro det.. Og sådan fortsatte det.. Vi fik ikke hvad vi kunne spise og blev skiftet når de gad og gøre det.. 

Min far hængte sig selv, heldigvis for det... 

Endelig blev vi tvangsfjernet, fordi en af mine fastre skulle passe mig hele tiden... Mine forældre gad ikke... 

I påsken var min lillesøster en tur nede ved vores faster, lige for at besøge hende... Hun havde så spurgt hende hvorfor vi var blevet tvangsfjernet, fasteren havde sagt at vi blev fjernet fordi vores mor var alkoholiker!!! 

Øh, da min søster skriver i dag og spørger mig hvorfor vi er blevet tvangsfjernet, skriver jeg til hende hvorfor og sådan som jeg har fået det at vide af min plejefar... 

Hun skriver en sms bagefter jeg har svaret hende, at hun havde fået det sådan at vide at vores mor var alkoholiker... 

Hvorfor siger vores faster pludselig at vores mor har været alkoholiker ? Hvilket hun aldrig har været... 

Må sige jeg blev lidt sur og faktisk også ked af det... 

Den dag i dag, snakker jeg kun med min mor max 1 gang om måneden og andre gange slet ikke.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

mariamiss6

Det lyder da mærkeligt... Måske vil hun gerne beskytte sin afdøde bror, trods hun godt ved han har været en idiot?

Jeg ville nok ringe til faster, og spørge, som om du ikke havde svaret din søster endnu, hvad hun havde fortalt hende om hvorfor i blev tvangsfjernet... Når hun så har svaret, kan du sige at sådan hang det jo ikke sammen, og at du så til gengæld vil fortælle din søster sandheden.... som du kender den....

Eller du kunne ringe og sige, er det rigtigt du har sagt sådan og sådan til min søster? For det kan jeg ikke forstå hvis du skulle have sagt nemlig... Og så afvente svaret selvfølgelig....

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Det lyder da mærkeligt... Måske vil hun gerne beskytte sin afdøde bror, trods hun godt ved han har været en idiot?

Jeg ville nok ringe til faster, og spørge, som om du ikke havde svaret din søster endnu, hvad hun havde fortalt hende om hvorfor i blev tvangsfjernet... Når hun så har svaret, kan du sige at sådan hang det jo ikke sammen, og at du så til gengæld vil fortælle din søster sandheden.... som du kender den....

Eller du kunne ringe og sige, er det rigtigt du har sagt sådan og sådan til min søster? For det kan jeg ikke forstå hvis du skulle have sagt nemlig... Og så afvente svaret selvfølgelig....

Jeg bestemt også det er fordi hun vil beskytte sin bror... Det kan jeg ikke forstå, for alle i familien ved hvordan han var... 

Jeg tror ikke jeg vil noget ud af at ringe til hende og snakke med hende om det... Hun vil sige hvem der siger sådan noget pladder, for ret, det vil hun have.. 

Så det bliver lidt svært... Tror egentlig at jeg måske bare lader det ligge, for der er meget ballade i familien hele tiden... 

Anmeld

30. april 2011

sarahb

aner det virkeligt ikk, det er træls når folk skal små lyve her og der. Måske har hun en grund til det, måske ikk.
Men en skal du have

Anmeld

30. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

aner det virkeligt ikk, det er træls når folk skal små lyve her og der. Måske har hun en grund til det, måske ikk.
Men en skal du have

Jeg tror måske som en tidligere skriver det er for at beskytte hendes bror.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.