Til dem der ved hvem jeg er, hold det venligst ude af tråden... 
Jeg kom til verden i 1984, med en far som var alkoholiker, som voldtog min storesøster mange gange og tæskede hende. Min mor vil ikke tro det.. Og sådan fortsatte det.. Vi fik ikke hvad vi kunne spise og blev skiftet når de gad og gøre det..
Min far hængte sig selv, heldigvis for det... 
Endelig blev vi tvangsfjernet, fordi en af mine fastre skulle passe mig hele tiden... Mine forældre gad ikke...
I påsken var min lillesøster en tur nede ved vores faster, lige for at besøge hende... Hun havde så spurgt hende hvorfor vi var blevet tvangsfjernet, fasteren havde sagt at vi blev fjernet fordi vores mor var alkoholiker!!!
Øh, da min søster skriver i dag og spørger mig hvorfor vi er blevet tvangsfjernet, skriver jeg til hende hvorfor og sådan som jeg har fået det at vide af min plejefar...
Hun skriver en sms bagefter jeg har svaret hende, at hun havde fået det sådan at vide at vores mor var alkoholiker...
Hvorfor siger vores faster pludselig at vores mor har været alkoholiker ? Hvilket hun aldrig har været...
Må sige jeg blev lidt sur og faktisk også ked af det...
Den dag i dag, snakker jeg kun med min mor max 1 gang om måneden og andre gange slet ikke....
Anmeld