Isaac i kvickly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Mira0911

Hvor er han god... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Barbamama

Ej hvor sjovt det har jeg da slet ikke lagt mærke til da jeg så reklamen. Ha ha... SMukke unge!!!

Anmeld

30. april 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ej hvor sjovt det har jeg da slet ikke lagt mærke til da jeg så reklamen. Ha ha... SMukke unge!!!

jaaa ik, det skal jo i scrap bogen...

Anmeld

30. april 2011

Barbamama

sarahb skriver:

jaaa ik, det skal jo i scrap bogen...

Ja det kan jeg da godt forstå!!! Han er bare dejlig!!!

Anmeld

30. april 2011

Vinker

sarahb skriver:

i får ham også lige her...
Banditten i kvickly som badetøjs model!! haha

Han er jo lige til at spise, den lille frækkert. Hvilket Kvickly-blad er det - det der kommer ud nu her eller?

Anmeld

30. april 2011

sarahb

Vinker skriver:

Han er jo lige til at spise, den lille frækkert. Hvilket Kvickly-blad er det - det der kommer ud nu her eller?

ja det der er kommet eller kommer idag
Er det ikk morsomt....

Anmeld

30. april 2011

Vinker

sarahb skriver:

ja det der er kommet eller kommer idag
Er det ikk morsomt....

Jo det er skisme lidt sjovt. Sidder og forestiller mig hvordan det ville være hvis det var NE der var der i bladet - Ih man ville jo revne af stolthed og samtidelig slet ikke forstå at det er ens egen søn!

Anmeld

30. april 2011

sarahb

Vinker skriver:

Jo det er skisme lidt sjovt. Sidder og forestiller mig hvordan det ville være hvis det var NE der var der i bladet - Ih man ville jo revne af stolthed og samtidelig slet ikke forstå at det er ens egen søn!

ja lige præcis.. Ligesom da jeg så ham første gang for nameit, der var jeg ved at gå helt bagover af stolthed.. Så er det næste Netto i uge 21 i babapapa outfit

Anmeld

30. april 2011

Vinker

sarahb skriver:

ja lige præcis.. Ligesom da jeg så ham første gang for nameit, der var jeg ved at gå helt bagover af stolthed.. Så er det næste Netto i uge 21 i babapapa outfit

Han blir jo et helt kendt ansigt ;) Iiih jeg falder jo helt bagover når jeg en dag ser ham i et katalog uden at vide det på forhånd :o)

Anmeld

30. april 2011

sarahb

Vinker skriver:

Han blir jo et helt kendt ansigt Iiih jeg falder jo helt bagover når jeg en dag ser ham i et katalog uden at vide det på forhånd )

ja ikk.. hihi.. Der er ISAAC jo!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.