Undskyld for mit fravær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2011

AnneBJ

Felix har været totalt skrigebaby siden søndag - jeg fornemmer en bedring efterhånden, og tror jeg kan skyde skylden på et af de berømte tigerspring! Ikke desto mindre træls for både ham og jeg... 

Men jeg læser altså med, jeg får bare ikke kommenteret! Håber I alle får en rigtig dejlig weekend!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

TbCp

Ganske forståeligt!!!

Og dejligt billede af den lille snut

Hilsen Tina (som havde kolik-barn så kender skrigeturerne )

Anmeld

29. april 2011

sarahb

forståeligt nok

og nøøøøøøøj hvor er han dejlig

Anmeld

29. april 2011

JustAnotherName

AnneBJ skriver:

Felix har været totalt skrigebaby siden søndag - jeg fornemmer en bedring efterhånden, og tror jeg kan skyde skylden på et af de berømte tigerspring! Ikke desto mindre træls for både ham og jeg... 

Men jeg læser altså med, jeg får bare ikke kommenteret! Håber I alle får en rigtig dejlig weekend!

Hvor er Felix søøød på både dette billede og på profil-billedet.

Håber der kommer mere ro på igen. Men uanset så skal man aldrig undskylde sit fravær, når man har en lille krævende baby - sådan er DET bare!! 

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

Neeeej en lækkerbisken!

Og det er da ikke noget at undskylde altså!

Anmeld

30. april 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Ååårh et skønt billede!!!! Men ja der kommer sådan nogle uhyggelige perioder som bare skal overstås!!! Det er helt forståeligt at overskuddet ikke er der til at glo på internet

Anmeld

30. april 2011

Skouboe

Husk på alle forældres mantra: "Det går over!"

Og hvor er hanare sød

Anmeld

30. april 2011

KWL

AnneBJ skriver:

Det er bare helt okay - kan godt huske det.

Lækkert billede...åh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.