baby & bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Mor til L&S

Hej piger!

Ja som sagt så skal jeg jo giftes til påske eller tidlig sommer til næste år - 2012!

Vi har jo Liva på 13 mdr og havde egentlig snakket om at gå i gang med projekt baby nr. 2 her til oktober...

MEN nu skal jeg jo giftes...

Hmm, så nu kan vi ikke helt finde ud af om det er stadig er planen - om vi rykker planen lidt - eller om vi skal vente til efter brylluppet???!!!

Vi vil jo gerne ha dem tæt på hinanden

Hvad tænker I - hvad ville i gøre hvis det var Jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

lukasmor

Mor til Liva skriver:

Hej piger!

Ja som sagt så skal jeg jo giftes til påske eller tidlig sommer til næste år - 2012!

Vi har jo Liva på 13 mdr og havde egentlig snakket om at gå i gang med projekt baby nr. 2 her til oktober...

MEN nu skal jeg jo giftes...

Hmm, så nu kan vi ikke helt finde ud af om det er stadig er planen - om vi rykker planen lidt - eller om vi skal vente til efter brylluppet???!!!

Vi vil jo gerne ha dem tæt på hinanden

Hvad tænker I - hvad ville i gøre hvis det var Jer??

Har intet svar men ville lige ønske tillykke og så "opper" jeg den lige for dig samtidig med ;-))
Håber i får en dejligt bryllup!

Anmeld

29. april 2011

Mor til L&S

Lukasmor skriver:

Har intet svar men ville lige ønske tillykke og så "opper" jeg den lige for dig samtidig med ;-))
Håber i får en dejligt bryllup!

Tak

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Mor til Liva skriver:

Tak

Det er der jo kun 2 der kan afgøre og det er jer selv

Men alligevel..så var det måske meget rart lige at vente med nr 2 til brylluppet er overstået..eller du kan måske være rimeligt nygravid med nr 2.
Der vil jo heller ikke være meget sjovt med fest hvis du næsten lige har født osv eller at du er højgravid.
Så jeg ville vente.

Men igen...det er jo i virkeligheden kun jer der kan vælge

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Personligt ville jeg vente, da jeg ville have "min bryllupsdag" for mig selv og ikke skulle tænke på lille baby (amning, bleskift mv). Men vi er jo forskellige og det er kun jer selv der kan afgøre det

Anmeld

29. april 2011

henh01

Hejsa

Jeg ville vente. Du ved jo aldrig hvordan din næste graviditet kommer til at være, og det vill eda være surt at skulle i kørestol op til alteret fordi man har bækkenløsning, eller ligge og kaste op osv..

Anmeld

29. april 2011

Nettemor

hejsa.

tillykke med det kommende bryllup.

jeg blev gift 15 maj 2010 og vi har sebastian som er født 18 marts 2010. så han var ca 8 uger da vi blev gift og han blev døbt. og det gik så godt.

han var nem og sov fra det meste.. så syns det var en passende alder og jeg vil og´så mene at det var bedre end nu hvor han er 13 mdr.

i og med at der gik 8 uger så var jeg holdt med at bløde og jeg behøvede ikke at tænke på om jeg fik min mens. jeg ammede og det gik også fint. han fik inden jeg tog kjolen på og så var vi i kirke og fik taget billeder. så fik han lige en flaske af min mor (det gik super på trods af at han ikke havde prøvet det så meget), mens vi fik taget nogle flere billeder. da vi kom tilbage fra det blev han ammet og så spiste vi og han sov og sov og sov. vågnede og blev ammet og snakkede med nogle af gæsterne og så sov han igen. vi så ham ikke rigtig mere den aften

hvis det ikke var fordi jeg havde allieret mig med min mor og svigermor med at de skiftede og havde ham i kirken osv så havde det været noget bøvl. men jeg syns det gik mega godt. og da han er vores første har jeg jo ikke prøvet at det kan være anderledes..

men nr 1:føler da lidt at jeg er blevet snydt for dåben. ikke selve dåbshandlingen men at sidde der i kirken med mit lille dåbsbarn selv osv. men det tænkte vi jo ikke over den dag eller da vi planlagde det. det var først bagefter.. og man behøver jo ikke holde det sammen.

men nr 2: bryllupsfesten blev jo nok ikke så vild for mit vedkommende da jeg jo som sagt ammede og vi havde valgt at han sov samme sted som os så vi havde ham selv om morgenen da vi ikke kunne forestille os at få ham passet (det var ALT for tidligt for mig) men det var ikke noget problem for mig. jeg manglede det overhovedet ikke men det er jo forskelligt fra person til person..

(men nr 3 polterabend blev meget afdæmpet. for mig var det overhovedet ikke negativt men kan jo være for mange. vi havde en rigtig hyggelig fælles polterabend hvor alle vores venner kom og hentede os hos svigerforældrene og så tog vi ud og spiste og bowlede sammen. og det var mega hyggeligt. ved dog at en del af vennerne var nervøse for om vi blev skuffet men det var det vi havde overskud til på det tidspunkt. og vi nød dagen i fulde drag!

nå det blev da vist lidt langt det her. men det var min oplevelse med bryllup kombineret med baby

Anmeld

1. maj 2011

HopinWishin

Min kæreste og jeg skal giftes d. 14 april 2012. Vi går i gang med fetilitetsbehandling til oktober... vi har i 2 år prøvet at blive gravide.. nu holder vi lige nogle mdr. pause, så passer det med at jeg når at blive færdig med min udd. inden jeg skal føde (for selvfølgelig bliver vi gravide ved første inseminations forsøg )

Jeg har da haft mine skrupler med at sidde med stor mave og ingen alkohol til mig på min bryllupsdag. Men... jeg skal giftes med manden i mit liv!! Og hvis jeg har ønskebarnet i maven samtidig, ja så er verden da fantastisk =)

Held og lykke med jeres næste babyprojekt, og må i få en dejlig bryllupsdag =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.