hejsa.
tillykke med det kommende bryllup.
jeg blev gift 15 maj 2010 og vi har sebastian som er født 18 marts 2010. så han var ca 8 uger da vi blev gift og han blev døbt. og det gik så godt.
han var nem og sov fra det meste.. så syns det var en passende alder og jeg vil og´så mene at det var bedre end nu hvor han er 13 mdr.
i og med at der gik 8 uger så var jeg holdt med at bløde og jeg behøvede ikke at tænke på om jeg fik min mens. jeg ammede og det gik også fint. han fik inden jeg tog kjolen på og så var vi i kirke og fik taget billeder. så fik han lige en flaske af min mor (det gik super på trods af at han ikke havde prøvet det så meget), mens vi fik taget nogle flere billeder. da vi kom tilbage fra det blev han ammet og så spiste vi og han sov og sov og sov. vågnede og blev ammet og snakkede med nogle af gæsterne og så sov han igen. vi så ham ikke rigtig mere den aften 
hvis det ikke var fordi jeg havde allieret mig med min mor og svigermor med at de skiftede og havde ham i kirken osv så havde det været noget bøvl. men jeg syns det gik mega godt. og da han er vores første har jeg jo ikke prøvet at det kan være anderledes..
men nr 1:føler da lidt at jeg er blevet snydt for dåben. ikke selve dåbshandlingen men at sidde der i kirken med mit lille dåbsbarn selv osv. men det tænkte vi jo ikke over den dag eller da vi planlagde det. det var først bagefter.. og man behøver jo ikke holde det sammen.
men nr 2: bryllupsfesten blev jo nok ikke så vild for mit vedkommende da jeg jo som sagt ammede og vi havde valgt at han sov samme sted som os så vi havde ham selv om morgenen da vi ikke kunne forestille os at få ham passet (det var ALT for tidligt for mig) men det var ikke noget problem for mig. jeg manglede det overhovedet ikke men det er jo forskelligt fra person til person..
(men nr 3
polterabend blev meget afdæmpet. for mig var det overhovedet ikke negativt men kan jo være for mange. vi havde en rigtig hyggelig fælles polterabend hvor alle vores venner kom og hentede os hos svigerforældrene og så tog vi ud og spiste og bowlede sammen. og det var mega hyggeligt. ved dog at en del af vennerne var nervøse for om vi blev skuffet men det var det vi havde overskud til på det tidspunkt. og vi nød dagen i fulde drag!
nå det blev da vist lidt langt det her. men det var min oplevelse med bryllup kombineret med baby 
Anmeld