Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi skal bare have kyllige stykker godt krydret, med kartofler og en go' sovs
Tanja. skriver: Uhmm det tror jeg vi skal prøve, lyder SÅ mums
Uhmm det tror jeg vi skal prøve, lyder SÅ mums
Jeg blander mig lige... Jeg peljer at bruge et stykke røget skinke (a la parmaskinke) i stedet for bacon. skinken bliver sprød ligesom bacon og dækker mere af kyllingen
Vi skal i øvrigt have spareribs og kartoffelsalat til aften
JulieE skriver: Jeg blander mig lige... Jeg peljer at bruge et stykke røget skinke (a la parmaskinke) i stedet for bacon. skinken bliver sprød ligesom bacon og dækker mere af kyllingen Vi skal i øvrigt have spareribs og kartoffelsalat til aften
Siger lige til dette fordi det gør vi også herhjemme Synes det giver en langt bedre smag og meget mindre "fedtet"smag hvis man kan sige det sådan
Herhjemme skal vi have Thai og putte og slappe af med DHW OG så skal vi battle fondante sløjfer
vi skal have hjemmelavet lasange MUMS
Tanja. skriver: Hvad skal vi spise til aften?? Er helt blank for ideer, så hjælp
Hvad skal vi spise til aften?? Er helt blank for ideer, så hjælp
Vi skal have medister, kartofler, sovs og grønsager til...
Sikke mange som skal have kylling til aften, her i huset står den faktisk også på kylling bare sådan nogle stykke i ovn med ovn kartofler til.
Det er ellers ikke tit vi får kylling for manden kan ikke lide kylling kun alm grill kylling med agurkesalet og brun sovs.
Han er meget kræsen.
vi skal have ribbensteg med alt hvad der tilhøre
grill pølser og bøffer, tzasiki, hvidløgsbrød og salat...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128