Hej piger :-) længe siden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Hold nu op, sikke en dejlig update.
Dejligt at høre fra Jer igen. Og sikke meget der sker, og er sket, i dit og pigernes liv.

Held og lykke med pigerne den 25 maj!
Tillykke med din nye kæreste   Tænk at man ikke skal finde kærligheden længere end 600 m. væk  
Pøj pøj med at finde en ny (og bedre) lejlighed..
Og WAOW, hooold nu op, hvor har du bare tabt dig meget! Sikke en ændring!

Ja der sker en masse her i huset for tiden...

Glæder mig  meget til at pigerne får lagt dræn.. så kan vi måske få lov til at sove om natten igen...

Vildt man skal skal møde en 600m fra en, og så havde jeg aldrig mødt ham før... og her på Mos kender alle jo næsten alle...

Dine pigerne er da ved at være et par store piger nu... håber det går godt med dem og dig og din uddannelse.. har du søgt ind på assisten?? Kan godt anbefale det.. det er vildt spændene, men selvfølig også hårdt med små børn, der er meget der skal læses på. men intet er umligt hvis man bare har vilige.....

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

MORJESPERSEN

lion skriver:

Hej.

Hvor er det dejligt at få en update fra dig og især når det er et glædesfuldt indlæg

Tak..

Håber i alle har det godt og trives....

Det ver så dejligt når man er glad og ny forelsket

Anmeld

2. maj 2011

MORJESPERSEN

anna-jonas skriver:

Kære Fie!

Dit indlæg gør mig glad i låget.............TAK for det. Du er sgu' så sej................jeg vidste at du nok skulle komme ud på den anden side, styrket og vidende om dit eget værd.

Kære Mette

Tak fordi du trode på mig mens jeg ikke selv gjorde det...

Jeg har det rigtig godt, det hjalp lidt efter jeg tabte mig, begyndte at føle mig lidt lækker igen.. og så efter en masse tårde over en som nok ikke helt fortjente dem.. kom jeg endlig vidre ved at melde mig til det der netdating... Og Arne er bare så god ved mig og rent mentalt. Han styrker mit selvværd så meget, lige det jeg har brug for så jeg igen kan komme til at tro på mig selv, men det går den rette vej....

Håber i har det godt alle mand.. og så flot Ida bare kravlerKan godt forstå du er glad og stolt...

Anmeld

2. maj 2011

MORJESPERSEN

sarahb skriver:

HVOR SEJT!!!
Det er bare så fantastisk fedt at du har det så godt igen, det stråler ud af din indlæg.. Det gør mig super glad... Tillykke med alle de gode ting der sker i dit liv

Tak

Det er så dejligt endlig være på den anden side af den meget mørk tunnel... Syndes godt nok den var lang, men dejligt at være kommet det vidre i livet.... Så nu skal jeg bare lige finde ud af det hele med mikael..

Jeg håber i alle har det godt og trives i dette dejlige solskin der har været de sidste par dage...

Anmeld

2. maj 2011

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Hej Fie, hvor er det dejligt at høre fra dig!!! Det er da bare super at det går så godt på alle de områder i dit liv!!! Du blomstrer da bare og det gør dine dejlige tøser da også!!!! Skønt at få et indlæg fra dig!!!

Hej søde

Jeg jeg tænkte det var på tide at dele denne glæde med jer

Tænker tit på jer og i er i mine tanker

Din datter er bare så smuk... følger jo med på facebook

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Ja er rigtig glad og forelsket... havde dog ikke trodet jeg ville blive det så hurtigt. Men det er jo ikke noget man selv vælger..

Mikael og jeg havde for første gang en rigtig god snak i går... vi snakkede i 30min, som to voksne mennesker og fik en masse praktis på plads, det var bare så dejligt.

Håber snart jeg får tid til at være med herinde igen.. for der sker da bare så meget, og hold da op din lille pige er da ikke lille mere.. følger jo lidt med på facebook.

Hvor skønt! Det er altså bare rarest når man kan finde ud af at samarbejde!

Ja Liva vokser helt vildt for tiden!

Anmeld

3. maj 2011

Vinker

Hvor dejligt at høre at du har det godt - du ser også brand godt ud på billeder, wauw :o)

Anmeld

3. maj 2011

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Ja der sker en masse her i huset for tiden...

Glæder mig  meget til at pigerne får lagt dræn.. så kan vi måske få lov til at sove om natten igen...

Vildt man skal skal møde en 600m fra en, og så havde jeg aldrig mødt ham før... og her på Mos kender alle jo næsten alle...

Dine pigerne er da ved at være et par store piger nu... håber det går godt med dem og dig og din uddannelse.. har du søgt ind på assisten?? Kan godt anbefale det.. det er vildt spændene, men selvfølig også hårdt med små børn, der er meget der skal læses på. men intet er umligt hvis man bare har vilige.....

KNUS

Jeg får svar den 13 maj, om jeg er kommet ind på assistenten 

Anmeld

3. maj 2011

Milka

shit hvor ser du godt ud!! sådan!

det med trapperne kender jeg kun alt for godt ... det har været et kæmpe problem for os. prøv at tage skoene af dem inden i går op -- trapper er bare sjovere i bare tæer/sokker! eller giv den ene nøglen i hånden og bed hende om at gå op og låse døren op. så føler man sig vigtig som en stor pige 

det er ved at blive lidt bedre for os. men jeg har også fået ondt i ryggen påny efter at skulle slæbe de små sataner op til anden sal hele tiden 

dejligt at høre fra dig 

Anmeld

4. maj 2011

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Hej søde

Jeg jeg tænkte det var på tide at dele denne glæde med jer

Tænker tit på jer og i er i mine tanker

Din datter er bare så smuk... følger jo med på facebook

Ja det var også dejligt at høre!!!

Og tak Fie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.