Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Shibby skriver: Træer inde i kirken..Det skal måske symbolisere frugtsommelighed?..hehe.. Bare ikke hevr dag man ser træer ind ei en kirke!
Træer inde i kirken..Det skal måske symbolisere frugtsommelighed?..hehe.. Bare ikke hevr dag man ser træer ind ei en kirke!
Det skal helt sikkert symbolisere et eller andet, men synes godt nok de er ude i noget overdrev
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shibby skriver: Var det dig jeg mødte i ikea for nogle uger siden eller husker jeg brugernavnet forkert ?
Var det dig jeg mødte i ikea for nogle uger siden eller husker jeg brugernavnet forkert ?
nej det er mig.... smiler fik brugt alt for mange penge hehe
Louisiana28 skriver: Det skal helt sikkert symbolisere et eller andet, men synes godt nok de er ude i noget overdrev
Nå ja, de skal jo have noget at bruge de 200 millioner på....
Angelspot skriver: Nå ja, de skal jo have noget at bruge de 200 millioner på....
Haha, ja
Mor til prinsessen :-) skriver: nej det er mig.... smiler fik brugt alt for mange penge hehe
Godt husket af mig
Det kan jo smutte..mener ikk vi fik købt alverdens
Shibby skriver: Godt husket af mig Det kan jo smutte..mener ikk vi fik købt alverdens
hehe jeps...Så hele vores påske gik med at få lavet alt muligt herhjemme, det var nu meget rart :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128