hvordan med økonomi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Anonym trådstarter

hvordan er det med økonomien når man bliver gift. lige pt er jeg på kh og manden arbejder og får 125 kr i timen.
vil hele min intægt forsvinde eller hvordan.  ? har kigget inde på borger.dk men syntes ikke at jeg kan finde noget-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

hvordan er det med økonomien når man bliver gift. lige pt er jeg på kh og manden arbejder og får 125 kr i timen.
vil hele min intægt forsvinde eller hvordan.  ? har kigget inde på borger.dk men syntes ikke at jeg kan finde noget-

Jeg vil svare med et både og, for det kommer an på hvor meget han har udbetalt. Det er noget med at hvis han har mere udbetalt end hvad der svare til 2 gange kontanthjælp (mener jeg grænsen ligger på) så forsvinder din indtægt, ellers er det noget med at du kun kan få forskellen mellem hans løn og grænsen udbetalt.

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Jeg vil svare med et både og, for det kommer an på hvor meget han har udbetalt. Det er noget med at hvis han har mere udbetalt end hvad der svare til 2 gange kontanthjælp (mener jeg grænsen ligger på) så forsvinder din indtægt, ellers er det noget med at du kun kan få forskellen mellem hans løn og grænsen udbetalt.

Tak for dit svar.. øv hvor er det bare ærgeligt at økonomien kan ødelægge sådan noget..

Anmeld

29. april 2011

Troldepussen

Ja det er super træls.

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Ja det er super træls.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.