Ja ih det er altså spændende... 
Line: Har du så været til kontrol 41+3 eller skal det? og ved du noget om hvordan en igangsættelse evt skal foregå? Det lyder da spændende med at du skal føde derhjemme.. Selvom jeg vil gerne ind da det er første, og så der er den rette hjælp osv..
Ja vi har heller ej værelse til lillepigen, men har et stort soveværelse hvor der er plads til hun får en lille del af det, og ellers bor vi i vores kolonihavehus som har flere alkover til diverse.. 
Det kan jo blive lige om snart for os alle ja, har i ikke nogen symtomer bare lidt? Og hvad er jeres børn skønnet til at veje?
I torsdags da jeg var til jordmoder for sidste gang inden fødslen blev min prinsesse skønnet til 3400, ved godt at mange gange passer skønnet slet ikke, men tror nu det passer meget godt. 
Udover sagde hun jeg har meget fostervand, og hvis mit vand derfor går skal jeg blive liggende
I gamle dage sagde de det var det man skulle, men det siger de ikke mere, men for en sikkerhedsskyld sagde hun det var nok det bedste.. Så navlesnoren ikke vikler sig rundt forkert...
Jeg synes dog jeg har haft en del plukveer igår og idag, de kommer og går og så har jeg osse indimellem lidt menstrationssmerter.. Men ikke noget der gør ondt eller noget, det strammer bare lidt
Men nøj jeg glæder mig altså ikke til at have mens igen og smerterne hver måned, ej hvor har det dog været dejligt uden var... 
Nå men pøj pøj til jer alle, håber det vil gå os godt og vi snart ser vores guldklumper....! 
Anmeld