Pludselig allergi under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.067 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. april 2011

A&F

Hej piger

Har I oplevet at få allergi under jeres graviditet? Jeg har aldrig nogensinde været allergisk over for noget. Men siden februar har jeg et par gange om ugen nyst, min næse har løbet, og mine øjne har været irriteret. Jeg var hos lægen forleden, men glemte selvfølgelig at nævne det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

lisesp83

Hej

Nej jeg udviklede ikke allergi, men det gjorde min veninde.

Overfor deres hund. Og hun har ellers altid haft hund - men lægen lavede en priktest på hende, og den viste en kæmpe plamage irriteret hud, ved den med hund.

Så hun måtte gå af med den.

Har i dyr?

Anmeld

29. april 2011

A&F

lisesp83 skriver:

Hej

Nej jeg udviklede ikke allergi, men det gjorde min veninde.

Overfor deres hund. Og hun har ellers altid haft hund - men lægen lavede en priktest på hende, og den viste en kæmpe plamage irriteret hud, ved den med hund.

Så hun måtte gå af med den.

Har i dyr?

Hvor synd

Nej vi har ikke dyr

Anmeld

29. april 2011

lisesp83

A&F skriver:

Hvor synd

Nej vi har ikke dyr

Det jeg ville sige var: At en graviditet sagtens kan udvikle en pludselig allergi.

Syns du skal prøve at snakke med lægen. Det kan jo være fra hvad som helst.

Anmeld

29. april 2011

Mia&Allan

A&F skriver:

Hej piger

Har I oplevet at få allergi under jeres graviditet? Jeg har aldrig nogensinde været allergisk over for noget. Men siden februar har jeg et par gange om ugen nyst, min næse har løbet, og mine øjne har været irriteret. Jeg var hos lægen forleden, men glemte selvfølgelig at nævne det.

Jeg udviklede en rigtig voldsom allergi, mens jeg var gravid. Jeg ku stort set ikke være nogen steder, men da jeg havde født, blev alt normalt igen Jeg fik lov at bruge sådan en speciel næsespray mens jeg var gravid.

Anmeld

29. april 2011

A&F

lisesp83 skriver:

Det jeg ville sige var: At en graviditet sagtens kan udvikle en pludselig allergi.

Syns du skal prøve at snakke med lægen. Det kan jo være fra hvad som helst.

Jaa, jeg må få mig en priktest

Anmeld

29. april 2011

lisesp83

A&F skriver:

Jaa, jeg må få mig en priktest

pøj pøj med det. Håber det går væk igen.

Anmeld

29. april 2011

A&F

Mia&Tonny skriver:

Jeg udviklede en rigtig voldsom allergi, mens jeg var gravid. Jeg ku stort set ikke være nogen steder, men da jeg havde født, blev alt normalt igen Jeg fik lov at bruge sådan en speciel næsespray mens jeg var gravid.

Tænk sig, at det kan lade sig gøre,  at få en allergisk reaktion på sin graviditet. Godt, at den forsvandt efter din fødsel. Håber det samme sker for mig, det er jo virkelig irriterende.

Anmeld

29. april 2011

A&F

lisesp83 skriver:

pøj pøj med det. Håber det går væk igen.

Taak

Anmeld

29. april 2011

Mia&Allan

A&F skriver:

Tænk sig, at det kan lade sig gøre,  at få en allergisk reaktion på sin graviditet. Godt, at den forsvandt efter din fødsel. Håber det samme sker for mig, det er jo virkelig irriterende.

Smiler, jeg blev også nået overrasket  Men håber dit også forsvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.