Så kom jeg endelig igang :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Karo

I en uges tid nu har jeg gået og luret på tilmeldingslister til DHL stafetten ude på mit arbejde. Jeg plejer altid at løbe med, men jeg har ikke løbet siden jeg blev gravid med Marcus. Men nu skal det være, og jeg fik skrevet mig på listen i tirsdags. I går besluttede jeg mig så for at nu skulle jeg simpelthen i gang. Så i går aftes kl. 20.30 dag ungerne var puttet, hoppede jeg i løbe tøjet, proppede ipoden i ørene og af sted med mig

Jeg fik løber 4 km på 25 minutter så jeg er godt tilfreds. I dag fik jeg så besked om at min firma laver løbe T-shirts til alle løbere, og kunne derfor gå ned med god samvittighed og bestille en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Vinker

Karo skriver:

I en uges tid nu har jeg gået og luret på tilmeldingslister til DHL stafetten ude på mit arbejde. Jeg plejer altid at løbe med, men jeg har ikke løbet siden jeg blev gravid med Marcus. Men nu skal det være, og jeg fik skrevet mig på listen i tirsdags. I går besluttede jeg mig så for at nu skulle jeg simpelthen i gang. Så i går aftes kl. 20.30 dag ungerne var puttet, hoppede jeg i løbe tøjet, proppede ipoden i ørene og af sted med mig

Jeg fik løber 4 km på 25 minutter så jeg er godt tilfreds. I dag fik jeg så besked om at min firma laver løbe T-shirts til alle løbere, og kunne derfor gå ned med god samvittighed og bestille en

YES SUPER GODT!!! Er det ikke fedt at være igang igen :) Jeg har været afsted 2 gange i denne uge og planen er at jeg ska ud og løbe igen imorgen.

Håber du kan fortsætte med at holde dig selv igang - ih man har det så godt bagefter ;)

Anmeld

29. april 2011

Karo

Vinker skriver:

YES SUPER GODT!!! Er det ikke fedt at være igang igen Jeg har været afsted 2 gange i denne uge og planen er at jeg ska ud og løbe igen imorgen.

Håber du kan fortsætte med at holde dig selv igang - ih man har det så godt bagefter

Jo det er rigtig dejligt at være kommet igang igen og så var jeg overrasket hvor "nemt" det egentligt var. Jeg havde forstillet mig at jeg ville halse derudaf men det gik faktisk overraskende godt

Min plan er også at løbe 3 gange om ugen, og nu har jeg jo DHL staffet der motivere mig da jeg jo gerne vil løbe en god tid.

Anmeld

29. april 2011

Skouboe

Hvor er du bare sej.. jeg har desværre ikke været ude at løbe siden påske, men jeg håber på at komme afsted i aften.

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Hvor dejligt... 

Anmeld

29. april 2011

TbCp

Fedt mand!!!!

... øhmm har du en meget lille ipod... siden den kan være i dene ører???

Hilsen ordkløveren Tina...

Anmeld

29. april 2011

Vinker

Karo skriver:

Jo det er rigtig dejligt at være kommet igang igen og så var jeg overrasket hvor "nemt" det egentligt var. Jeg havde forstillet mig at jeg ville halse derudaf men det gik faktisk overraskende godt

Min plan er også at løbe 3 gange om ugen, og nu har jeg jo DHL staffet der motivere mig da jeg jo gerne vil løbe en god tid.

Puha jeg har det hårdt ved at komme igang igen. Måtte ned og gå nogle gange da jeg var afsted igår, men jeg satser på at jeg hurtigt forbedrer mig ;)

Ja 3 gange i ugen er helt sikkert en god plan - Jeg tror på at vi man ca kommer afsted hver 2. dag så kan man bedre holde det ved lige fremfor at man kan vælge 2 dage i ugen!

Anmeld

29. april 2011

lion

Hvor er det dejligt at du er kommet i gang.

Netto er også med i DHL stafetten, jeg vil gerne tilmelde mig, men kun hvis jeg kan løbe en god omgng.

Anmeld

1. maj 2011

Karo

TbCp skriver:

Fedt mand!!!!

... øhmm har du en meget lille ipod... siden den kan være i dene ører???

Hilsen ordkløveren Tina...

Jep, det er en meget lille ipod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.