Hvornår skal en baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Prinsessens'Mor<3

... ikke længere have flaske, men kun grød?

- Malene & Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

B&J

Det er vist meget forskelligt for vores dreng fik kun grød da han var 6-7 mdr og fordi det tog så længe var fordi han ikke kunne spise kartofler eller noget andet da han var så krap halset øv øv

Anmeld

29. april 2011

Skouboe

De anbefaler 400 ml MME dagligt indtil baby bliver 1 år

Anmeld

29. april 2011

AnnePedersen

min pige er 10 måneder nu men har ikke fået flaske i 2 måneder. men jeg laver en mme af koldt kogt vand og så får hun det i glas. så får hun stadig det hun har behov for af jern

Anmeld

29. april 2011

Mor til prinsessen :-)

MaleneS2011baby<3 skriver:

... ikke længere have flaske, men kun grød?

- Malene & Maja

prøv at gå ind på sundhedsstyrelsen, der er en rigtig god bog omkring mad og mælk og sådan(du kan downloade)..... Mener de trapper ned når de er 9 måneder :-)

(i bogen er der også opskrifter osv... )

Anmeld

1. maj 2011

Rebecca Persson

Babyer har brug for modermælk eller modermælkserstatning. 
Derimod har de ikke BRUG for grød, men man kan selvfølgelig sagtens lade det indgå i en varieret kost.
Jeg anbefaler at starte med milde grøntsager, da de er betydelig lettere at fordøje for baby end grød.
Ved grøn anbefaler jeg Aurions serie "Den første grød", som er let at fordøje, smager let sødt, nem at lave og øko.
Jeg anbefaler at dampe frugt og grønt i vand og lave grød på vand, tilsætte god olie og blande op med mm eller mme.
GOd fornøjelse med fødevarernes forunderlige verden.....  

Anmeld

1. maj 2011

Fru.Mäes <3

Rebecca Persson skriver:

Babyer har brug for modermælk eller modermælkserstatning. 
Derimod har de ikke BRUG for grød, men man kan selvfølgelig sagtens lade det indgå i en varieret kost.
Jeg anbefaler at starte med milde grøntsager, da de er betydelig lettere at fordøje for baby end grød.
Ved grøn anbefaler jeg Aurions serie "Den første grød", som er let at fordøje, smager let sødt, nem at lave og øko.
Jeg anbefaler at dampe frugt og grønt i vand og lave grød på vand, tilsætte god olie og blande op med mm eller mme.
GOd fornøjelse med fødevarernes forunderlige verden.....  

"Den første grød" fra Aurions serien er FANTASTISK!! Felix vil KUN spise det - det er så ikke så godt for MORS pengepung

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.