Så kom Ene til verden den 25 April :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

camilla28

camilla28 skriver:

avs

stooort tillykke med med ene hvor er hun dejlig

forresten fik selv en 3 grads da daniel blev født i bedste supermandsstil med en arm over hoved

så jeg vil ud fra egne erfaringer anbefale  dig at sende manden på apoteket  efter en hæmoride crem så du er forberedt vis det giver samme problemer som jeg har haft 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

DLM

uha sikke en omgang men stort tillykke med hende

Anmeld

29. april 2011

maria_wlt

camilla28 skriver:

forresten fik selv en 3 grads da daniel blev født i bedste supermandsstil med en arm over hoved

så jeg vil ud fra egne erfaringer anbefale  dig at sende manden på apoteket  efter en hæmoride crem så du er forberedt vis det giver samme problemer som jeg har haft 

knus

Er der stor risiko for hæmorider??

Gi endelig gode råd hvis du har flere... 

Hvordan går det så nu dernede??

Anmeld

29. april 2011

camilla28

Hvordan føles hæmorider?

Hæmorider kan vise sig på flere måder:

• Hæmorider kan medføre lidt blod på papiret, når man tørrer sig, men kraftigere, frisk blødning kan også opstå ved afføring.

• Hæmorider kan give svie og kløe og ikke mindst smerter, eventuelt som et akut tilfælde, hvor de hænger udenfor og kommer i klemme i anus.

• Udvendige hæmorider gør hygiejne meget vanskelig.

• Man bør under alle omstændigheder undersøges hos lægen, da andre sygdomme i tarmen end hæmorider kan give blødning

fødte daniel i 2005

det kan opstå i forbindelsen med fødsel  men er altså ikke sikkert du får problemer

jamen altså nu er det sjældent  at der opstår noget

har siden født cathrine 2009  har ikke haft brug for cremen i 2 år nu såå  men altså  så er du forberedt

et andet råd

skyld med bruser efter toilet besøg til sting og ubehag er væk

gode råd har jeg et ton af   men hvilke du har brug for aner jeg jo ikke hehe

håber det kan hjælpe  

knus

Anmeld

29. april 2011

birthee

Stort tillykke med Ene-pigen... Håber du kommer godt igennem den næste måneds tid - absolut ikke sjovt når man ikke kan sidde min veninde blev også syet en del, da hun fik sin dreng for 3½ år siden - hun fik det råd at sidde på en badering, for at lindre - så det er hermed givet videre hvis du kan bruge det til noget... Og så fik hun en toilet-forhøjer, så der ikke var så langt ned til toilet-brættet...

God bedring, og endnu engang tillykke!!!

Anmeld

29. april 2011

CamillaSoefelt

maria_wt skriver:

Gør det hurtigt og kort

Vandet gik den 24 kl 7 om morgen. Kontaktede OUH og kom ind kl 10.30. Ingen veer eller noget så skulle kommer tilbage kl 17.

Kom kl 17 og fik ve-drop kl 19... Derefter gik det ellers bare stille og rolig igang med veer, men desværre også med at åbne mig.

Fik de slemmeste veer EVER og endte med at prøve ALT hvad der findes af smertestillende, PÅ EN GANG.. Fik presse veer kl ca 7, men ud ville hun ikke, så de tog sugekoppen frem... Hun ville selvfølgelig lige ha sine arme OVER hovedet mens hun skulle ud, så det gav lige mor her en 3 grads bristning.

Er blevet syet i stor stil dernede, og må ikke sidde på numsen den næste måned.. 

Fik min datter, men en fødsel skal jeg FAMNE ikke nyde noget af igen.. 

3955 gram og 53 cm 

Sikke en smuk prinsesse;-)!! Men AV for den da lyder det til på dig:-(.

Anmeld

29. april 2011

Mamalou

maria_wt skriver:

Gør det hurtigt og kort

Vandet gik den 24 kl 7 om morgen. Kontaktede OUH og kom ind kl 10.30. Ingen veer eller noget så skulle kommer tilbage kl 17.

Kom kl 17 og fik ve-drop kl 19... Derefter gik det ellers bare stille og rolig igang med veer, men desværre også med at åbne mig.

Fik de slemmeste veer EVER og endte med at prøve ALT hvad der findes af smertestillende, PÅ EN GANG.. Fik presse veer kl ca 7, men ud ville hun ikke, så de tog sugekoppen frem... Hun ville selvfølgelig lige ha sine arme OVER hovedet mens hun skulle ud, så det gav lige mor her en 3 grads bristning.

Er blevet syet i stor stil dernede, og må ikke sidde på numsen den næste måned.. 

Fik min datter, men en fødsel skal jeg FAMNE ikke nyde noget af igen.. 

3955 gram og 53 cm 

Stort tillykke med prinsessen! Ene er virkelig et smukt navn...

God bedring ovenpå fødslen.

Anmeld

29. april 2011

Maria.

Stort tillykke med skønne Ene!! Hun er bedårende!!

Anmeld

29. april 2011

dorthemus

Uha uha sikke en omgang, men smuk er hun

Tillykke

Anmeld

2. maj 2011

Mus84

Stort tillykke med lille Ene, sikke "cute" hun er!!!

Men sikke en omgang lyder det til, håber du har det godt efter omstændighederne.. Det må være dejligt at have sin datter i sin arme.. Jeg vil også ha min nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.