symptomer på en opstart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Rikke vuholm

Hej skønne piger.

hvordan oplevede i starten på jeres fødsel? fik i ondt noget steder eller gik vandet bare og så afsted eller?

Hvis i havde mens smerter hvor slemt var det så og, hvor sad det altså bare foran eller også i lænden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

mor til 2 skønne piger .

kigger lig med

Anmeld

28. april 2011

VIPpigen

Jeg havde ganske almindelige mens-smerter, de startede ca et døgn før jeg fødte. Var bare ikke noget jeg hæftede mig ved

Ingen smerter ved lænden (den ventede jeg på, for fik at vide det var tegn på fødsel) Og de kom heller aldrig.

ca 6-7 timer efter de første menssmerter var startet knækkede jeg sammen ude ved køkkenbordet over pizzadejen, og så vidste jeg at det vidst ikke var helt normalt

Så jeg anede ikke jeg var i fødsel... hihi

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Rikke vuholm skriver:

Hej skønne piger.

hvordan oplevede i starten på jeres fødsel? fik i ondt noget steder eller gik vandet bare og så afsted eller?

Hvis i havde mens smerter hvor slemt var det så og, hvor sad det altså bare foran eller også i lænden?

Det er jo meget forskelligt for kvinder hvordan en fødsel starter, og jeg tror ikke der er to starter der er helt ens.
Med begge mine piger fik jeg bare veer.
Den ældste kom det bare..bang...så kom den første ve..og så kørte det ellers derudad intil hun blev født, med 2,5 min imellem.
Med nr 2 startede det også bare med den første ve, men det var tidligt om morgenen, så jeg vågnede ved den.
Med hende var der vel ca 15 min imellem hver ve i begyndelsen, men de tog hurtigt til, og hun kom så 13 timer senere.

Veer som sådan er også meget forskellige.
Hos mig startede de som stærke menssmerter og trak så ned i lårene og om i lænen.
Vandet gik ikke hos mig nogen af gangene, det blev taget hver gang, for mine fosterhinder var så seje som sålelæder, så der måtte direkte skæres hul i dem..jojo ungerne lå skam godt beskyttet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

BabyNilas

Jeg fik ondt i maven, sådan mens smerter fra kl 04.20 og det kom og gik et par gange før jeg fandt ud af det var veer. kl 00.17 blev min søn født.  Mit vand gik ikke, det tog jordmoderen på fødegangen ved 22 tiden.

Anmeld

28. april 2011

Rikke vuholm

oki jeg har nemlig sådan en mild form for mens-smerter og ondt i lænden, og kan næsten ikke gå. Har så også gjort hovederent i dag for at sætte det i gang så.

Men nu ved jeg ikke om det bare er fordi jeg har lavet for meget eller at det er noget andet

Anmeld

28. april 2011

BabyNilas

Rikke vuholm skriver:

oki jeg har nemlig sådan en mild form for mens-smerter og ondt i lænden, og kan næsten ikke gå. Har så også gjort hovederent i dag for at sætte det i gang så.

Men nu ved jeg ikke om det bare er fordi jeg har lavet for meget eller at det er noget andet

Det er et godt spørgsmål. For det kan være begge dele. Hvis det fortsætter og gøre mere ondt må du ringe til fødegangen

Anmeld

29. april 2011

puslepigen

hej

jeg følger med her.

Da jeg selv har mens smerter og smerter i lænden, hos mig begyndte det i aftes, og jeg kunne ikke sidde stille så jeg gav mig til at gøre rent i køkkenet, har dog sovet okay i nat, men kunne mærke lænden her til morgen og det kan jeg stadig væk. Der skal lige siges at jeg er i dag 39+4, og min baby er i uk, så det måtte gerne være fødslen der er ved at gå i gang, men nu må vi se.

Jeg håber der sker noget hos dig også

Anmeld

29. april 2011

mortilnoahogmelina

Min fødsel , startede med mens smerter kl 6 om morgnen ..
- Jeg stod op lagde mig på sofaen , og de blev så lidt være ..
Og sådan fortsatte det hele dagen , - omkring kl 14-15 der kom der det der tegn blødning ... - kl 22.30 der tog jeg på FG kl 00.30 der gik vandet 01,39 er han født ..

Alle fødsler er forskellige .

Anmeld

29. april 2011

Rikke vuholm

oki. Mit bliver ikke værre, det er der bare sådan irriterende ondt. Kan sagtens holde det ud men træls alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.