Gele negle laves i Vejle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Mortil3på3og6

metteswn skriver:

bliver student til sommer, så det var mere om det kunne lade sig gøre så jeg havde det til translokation osv

Det kan vi sagtens da..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Mortil3på3og6

Jonna1979 skriver:

Hvor tit skal de laves og hvad tager du for det

Kommer an på hvordan man behandler dem, tager 100 kr for det

Anmeld

1. maj 2011

mn

20 august skriver:

Det kan vi sagtens da..

okay det lyder godt har ikke lige fået at vide endnu hvornår jeg skal op så kan jeg kontakte dig når jeg ved det, så jeg ved hvornår jeg har tid?

Anmeld

1. maj 2011

Mortil3på3og6

metteswn skriver:

okay det lyder godt har ikke lige fået at vide endnu hvornår jeg skal op så kan jeg kontakte dig når jeg ved det, så jeg ved hvornår jeg har tid?

Har lige sendt en besked med mit nummer, så du skriver bare til mig

Anmeld

27. august 2011

StineVR

Hej Kristina :-) . Wow de negle du laver ser flotte ud. Oprettede en bruger herinde for at kontakte dig :-) . Bor selv i Vejle og vil MEGET gerne have nogle lækre negle :-) . Hvis du stadigvæk laver dem? :-) . Hvis du er interesseret i at vi aftaler noget, vil du så ikke sende mig dit mobilnummer i en besked her på siden? Håber virkelig du stadig har lyst til at lave nogle flotte negle :-) . Mange hilsner Stine.

Anmeld

27. august 2011

StineVR

:-)

Anmeld

31. august 2011

Mortil3på3og6

StineVR skriver:

Hej Kristina :-) . Wow de negle du laver ser flotte ud. Oprettede en bruger herinde for at kontakte dig :-) . Bor selv i Vejle og vil MEGET gerne have nogle lækre negle :-) . Hvis du stadigvæk laver dem? :-) . Hvis du er interesseret i at vi aftaler noget, vil du så ikke sende mig dit mobilnummer i en besked her på siden? Håber virkelig du stadig har lyst til at lave nogle flotte negle :-) . Mange hilsner Stine.

Det er jeg da noget glad for at hører ja laver dem stadigvæk og det kan vi sagtens finde ud af, du skriver bare .. 22529674

Anmeld

10. november 2011

Sussem

Hej (:

Var lige forbi og bille høre om du stadig laver negle, om det er gele el. akryl og hvor meget du skal have for det ?

Er lige flyttet til Vejle 

Susanne (:  

Anmeld

13. november 2011

Mortil3på3og6

Sussem skriver:

Hej (:

Var lige forbi og bille høre om du stadig laver negle, om det er gele el. akryl og hvor meget du skal have for det ?

Er lige flyttet til Vejle 

Susanne (:  

Ja det gør jeg Laver Gele negle, men er flyttet til Jelling nu, det er jo heller ikke vanvittig langt fra Vejle

tager 150 kr. for det 200 for max glimmer ..

Anmeld

13. november 2011

Samus1983

20 august skriver:

Ja det gør jeg Laver Gele negle, men er flyttet til Jelling nu, det er jo heller ikke vanvittig langt fra Vejle

tager 150 kr. for det 200 for max glimmer ..

Hejsa..

Jeg kunne osse godt være interessert i at få lavet negle.. Hvis du har tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.