hvor er du go astrid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

ka li ja

har lige afprøvet "tørre-i-hovedet" trixet på arthur, og han skabte sig slet ikke i dag.. han sku åbenbart lige ha det ind som smilla:D
tak for fif;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Grynt

øhhhh hvad er det for et trix???? :-o lyder da godt hvis der kan tørres uden skrig og skrål...eller det er måske ikke det der snakkes om??

KH Grynt som gerne vil lære nogle nye trix 8D

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

HVAD???? UD MED SPROGET KALELUJA.....HVAD GØR I DA FOR AT SLIPPE FOR HYL? (?)

Anmeld

24. februar 2008

Muffinmus

???????????????????????????? Fatter også minus lige nu???
forresten, smart hår du(Kahala) lige fik lavet på Susan..hi hi. Det gik sgu da fint:)

Anmeld

24. februar 2008

Astrid P

Hey tøserne, og tak for igår.
Der er såmænd ikke så meget trix over det med at tørre om munden, det handler bare om at forberede ungen på at kluden kommer. Jeg ville selv blive voldsomt forskrækket og sur hvis der kom en bagfra med en klud og voldtørrede mig i fjæset, så jeg viser Smilla kluden - holder den lige foran hendes ansigt og fortæller hende at nu tørrer jeg hende i hovedet. Det fatter hun garanteret ikke en brik af, men så har hun da set kluden inden den kommer ræsende og tørrer hende. Det virker for det meste, selvom det da stadig er træls for hende at blive tørret om munden efter en god gang klistret havregrød...
Fedt at det virkede hos jer, Kalaha!
KH Astrid

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

OH...OK....så virker det ikke her...lol...kluden ligger altid så hun kan se den...og tit sidder hun selv med den...men niks, nærmer den sig hendes ansigt...ja så får jeg lige kattejammerrocken....wrauuuuuuuuuuuu grrrrrrrrrrrrr arrrrrrrr umpffffffff...sådan ca. 8( well....læste du under min morn med jer piger? hvad nu med penge astrid...snøft...hvorfor sagde du ikke noget om det...dem skal du jo have? og hvordan får jeg lige ordnet det nu...snøøøøøft :'(

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

jamen vi har da også altid kluden til at ligge foran ham, men jeg plejer ikke direkte at fortælle ham at nu tørre jeg ham om munden, og at nu kommer klude.
det var sgu det der hjalp;o)
det er sgu fedt!

Anmeld

24. februar 2008

Rasmine

Et andet trick: (som I måske kender)
Tag aldrig noget fra et barn, medmindre du giver det noget andet.
-Den er go nok!

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

ja du jeg tager alt til mig, det er et pisse godt fif:D
har sagt det til morten da du havde fortalt det op ved marco

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.