Liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.657 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. november 2008

pigebaby19

Heej..

Er der nogen der har lyst til at skrive hvad de havde med da de skulle føde??

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der er vigtigs at have med. Så jeg kan være ordenligt forberedt på hvad der skal pakkes, når min tid engang kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

A.

jeg haft toilet sager,2 par bukser brugt kun en,kamera+oplader,mobil+oplader, 2 sæt tøj til denlille,en bluse 2 topper til mig,klipklapper og det var vist det

Anmeld

1. november 2008

pigebaby19

Taak skal du have, var lige inde og se din profil. Og nøj hvor er din søn bare sød60.png

Har du andre gode
råd??

Anmeld

1. november 2008

miver

pigebab19 skriver:

Taak skal du have, var lige inde og se din profil. Og nøj hvor er din søn bare sød60.png

Har du andre gode
råd??

Evt lidt kiks eller andet lækkert Ved min første fødsel havde jeg ikke spist hele dagen pga. veer og fødte kl 22.04 og efter der fik vi nogle snitter det smagte grimt (magrarine og spegepølse ) det var hvad der var at få på dett tidspunkt og jeg var ved at revne af sult .

Måske osse lidt blade (det kan jo være det trækker ud )

Hvornår skla du føde ?
Mie

Anmeld

1. november 2008

Lise

Læbepomade og slik

Anmeld

1. november 2008

A.

pigebab19 skriver:

Har du andre gode
råd??

takker nej det tror jeg ikke at jeg har men lade være lave plan over din fødsel ellers bliver du skuffet...du kan glæde dig til det kan jeg lige fortælle dig..

Anmeld

1. november 2008

pigebaby19

OKay, jeg er set ikke gravid endnu men vi prøver, men jeg er bare rigtig nysgerrig..

Anmeld

1. november 2008

Hertzum77

Hej

jeg havde kamera, læbepromade, tøj til mig (bukser, bluse, undertøj morgenkåbe og klipklapper, parfumefri deo) og den lille (body, natdragt og bleer, cardigan). småpenge, mobiltelefon, lidt at spise og drikke, jeg brugte ikke det, men manden var glad for det. Til transporten hjem brugt vi en autostol.

Håber du kan bruge det til noget, ellers kan du bare skrive igen også hvis du har andre spørgsmål :-)

Med venlig hilsen Camilla

Anmeld

1. november 2008

A.

pigebab19 skriver:

OKay, jeg er set ikke gravid endnu men vi prøver, men jeg er bare rigtig nysgerrig..

ja men held og lykke

Anmeld

1. november 2008

MorCamilla

KAMERA..... eller videokamera hvoa man har det. Er også en go ting at have med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.