Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Haha elsker det billede med ham og hans far! (går jeg ud fra det er)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EJ hvor er han bare DEJLIG han er en super smuk dreng super gode billeder af ham
katrine7 skriver: Haha elsker det billede med ham og hans far! (går jeg ud fra det er)
Jeps, det er hans far Ja, det er rigtig godt! Og TAK !!
sarahb skriver: mums hvor er han bare dejlig, og sikke øjne.. Så skøn...Hva hedder din kæreste? han ligner helt vildt en jeg gik på efterskole med.
mums hvor er han bare dejlig, og sikke øjne.. Så skøn...Hva hedder din kæreste? han ligner helt vildt en jeg gik på efterskole med.
Hehe, tak Det er altid dejligt at høre at ens knægt er skøn
Han hedder Robin Men har aldrig gået på efterskole
B&J skriver: EJ hvor er han bare DEJLIG han er en super smuk dreng super gode billeder af ham
1000 tak !!
W.. skriver: Hehe, tak Det er altid dejligt at høre at ens knægt er skøn Han hedder Robin Men har aldrig gået på efterskole
Hvor har han bare skønne øjne og det overraskede ansigtsudtryk er da bare for sødt
sarahb skriver: nope det er ikk ham, men det ligner bare en!! haha.. jamen han ER skøn
nope det er ikk ham, men det ligner bare en!! haha.. jamen han ER skøn
Robin eller William? haha!!
Det kunne ellers være pudsigt, hvis du kendte ham!
Rikke&Liam skriver: Hvor har han bare skønne øjne og det overraskede ansigtsudtryk er da bare for sødt
Ja, han har nogle viiildt store og stirrende øjne! Nogle gange tror vi, at de triller ud af hovedet på ham
W.. skriver: Tusinde tak!
Tusinde tak!
Velbekomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128