Kan jeg hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.009 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2008

camillawp1982

Hej

Jeg vil bare lige sige at jeg har selv Aspergers syndrom, så hvis der er nogen der har brug for at vide noget om det at have en autisme spektrum tilstand, så vil jeg meget gerne hjælpe.

Jeg har holdt foredrag om mit liv med Aspergers syndrom siden 2001 og er generelt velfungerende. Bor i selvstændig bolig med støtte, har kæreste, går i skole osv.

Med venlig hilsen
Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

A.

Camilla WP skriver:

Hej

Jeg vil bare lige sige at jeg har selv Aspergers syndrom, så hvis der er nogen der har brug for at vide noget om det at have en autisme spektrum tilstand, så vil jeg meget gerne hjælpe.

Jeg har holdt foredrag om mit liv med Aspergers syndrom siden 2001 og er generelt velfungerende. Bor i selvstændig bolig med støtte, har kæreste, går i skole osv.

Med venlig hilsen
Camilla

jeg kun da godt tænke mig at høre lidt mere hvis jeg må..

Anmeld

2. november 2008

Bastian

Hej Camilla
Hvor er det dejligt at høre fra en voksen med Aspergers. Min søn på 5 har autisme, og det er altid svært at forestille sig, hvordan livet bliver som voksen. Holer du foredrag gennem Center for Autisme?

KH Lise

Anmeld

2. november 2008

camillawp1982

Hej

Jeg holder bare foredrag gennem min mund, hehe. Jeg startede med at tage ud sammen med lederen af det center, hvor jeg er tilknyttet, men hun fik så noget andet arbejde og siden er jeg taget ud alene.

Om 2 sekunder (eller måske tager det lige lidt længere tid) bliver mit website opdateret i helt nyt design, jeg er i gang med at oploade filerne nu.

Adressen er: www.camillawp.dk

Her kan man læse meget mere om mig.

Ellers: Bare spørg løs!

Anmeld

2. november 2008

JonTri

Hej Camilla... Hyggeligt at se dig her også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.