Tis eller vand?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. april 2011

<3

Nøj hvor har mit skød produceret en drillepind! Jeg må lige dele en oplevelse jeg lige havde med min underskønne søn <3

Tjalfe, 3,5år løber ud på badeværelset for at vaske sin mikrofon. 1 minut senere lyder det ulykkeligt ude fra badevær. "Mor - mor jeg nåede ikke at få bukserne ned", moren smider alt i hænderne og rullefalder ud til toilettet i ægte ninjastil hvor der står en dreng i en pøl af hvad der må være tis...

Hvortil Tjalfe bryder grinene sammen og siger at han bare driller... Og jo ganske rigtigt havde han hældt vand ud over gulvet *fnis* !

Ikke til at stå for for filan en klog knægt med humor!! ♥ ♥ ♥ ♥

Jeg er faktisk helt paf - havde slet ikke regnet med at min søn kunne gennemføre en "streg" allerede Ja jo det er ikke til at skjule hvem der er hans forældre (og særligt mor *fnis*)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

JustAnotherName

Nøj hvor har mit skød produceret en drillepind! Jeg må lige dele en oplevelse jeg lige havde med min underskønne søn <3

Tjalfe, 3,5år løber ud på badeværelset for at vaske sin mikrofon. 1 minut senere lyder det ulykkeligt ude fra badevær. "Mor - mor jeg nåede ikke at få bukserne ned", moren smider alt i hænderne og rullefalder ud til toilettet i ægte ninjastil hvor der står en dreng i en pøl af hvad der må være tis...

Hvortil Tjalfe bryder grinene sammen og siger at han bare driller... Og jo ganske rigtigt havde han hældt vand ud over gulvet *fnis* !

Ikke til at stå for for filan en klog knægt med humor!! ♥ ♥ ♥ ♥

Jeg er faktisk helt paf - havde slet ikke regnet med at min søn kunne gennemføre en "streg" allerede Ja jo det er ikke til at skjule hvem der er hans forældre (og særligt mor *fnis*)

Det er god humor ....især når det er udtænkt af en kun 3½-årig!

Anmeld

28. april 2011

<3

JustAnotherName skriver:

Det er god humor ....især når det er udtænkt af en hun 3½-årig!

Ja lige præcis! Det er lige tidligt nok til så avancerede spillopperier

Moren her er MEGET stolt!

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

Hold kæft hvor er det sejt altså!!! Fed humor!!!

Anmeld

28. april 2011

Lilac

haha  hvor er det kært!!! God humor 

Anmeld

28. april 2011

<3

michella80 skriver:

Hold kæft hvor er det sejt altså!!! Fed humor!!!

Haha ja det syntes han også selv ej vi især mig er ret fjollede og heldigvis er Tjalfe med på den lidt endnu inden vi blir pinlige :p

Anmeld

28. april 2011

<3

Lilac skriver:

haha  hvor er det kært!!! God humor 

Lol ja han ER ret så kær tak!

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Haha ja det syntes han også selv ej vi især mig er ret fjollede og heldigvis er Tjalfe med på den lidt endnu inden vi blir pinlige :p

Ja det er da total fedt!!! Men ja det er med at nyde det inden I bliver pinlige!

Anmeld

28. april 2011

<3

michella80 skriver:

Ja det er da total fedt!!! Men ja det er med at nyde det inden I bliver pinlige!

Nemlig og fordi vi er ret fjollede så bliver vi MEGET pinlige

Anmeld

28. april 2011

Ida.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.