mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2011

oerbaek

hej alle sammen 

hvornår er det at babyer tager et apetitspring eller hva det nu hedder??? 

syns min søn på 5 uger hønger i babserne hele tiden og jeg tænker det måske er fordi han er ved at lave sådanne et spring???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

de-wett

oerbaek skriver:

hej alle sammen 

hvornår er det at babyer tager et apetitspring eller hva det nu hedder??? 

syns min søn på 5 uger hønger i babserne hele tiden og jeg tænker det måske er fordi han er ved at lave sådanne et spring???

hey. Fik afvide af min sp at når de bliver ammet spiser de hyppigere. Men jo nogle dage spiser de meget mere end andre

Anmeld

28. april 2011

oerbaek

de-wett skriver:

hey. Fik afvide af min sp at når de bliver ammet spiser de hyppigere. Men jo nogle dage spiser de meget mere end andre

syns bare det har været de sidste par dage han er begyndt at spise hver 2 time hvor han plejer at have 3-4 timer mellem måltiderne...

Anmeld

28. april 2011

de-wett

oerbaek skriver:

syns bare det har været de sidste par dage han er begyndt at spise hver 2 time hvor han plejer at have 3-4 timer mellem måltiderne...

han bliver jo større og har brug for mere mad  det er meget normalt . hihi syntes selv min pige spiste helt vild da hun var i den alder så jeg ringede faktisk til min sp fordi jeg troede hun spiste for meget  og hun grinede bare af mig og sagde sådan er de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.