Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle sammen
hvornår er det at babyer tager et apetitspring eller hva det nu hedder???
syns min søn på 5 uger hønger i babserne hele tiden og jeg tænker det måske er fordi han er ved at lave sådanne et spring???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
oerbaek skriver: hej alle sammen hvornår er det at babyer tager et apetitspring eller hva det nu hedder??? syns min søn på 5 uger hønger i babserne hele tiden og jeg tænker det måske er fordi han er ved at lave sådanne et spring???
hey. Fik afvide af min sp at når de bliver ammet spiser de hyppigere. Men jo nogle dage spiser de meget mere end andre
de-wett skriver: hey. Fik afvide af min sp at når de bliver ammet spiser de hyppigere. Men jo nogle dage spiser de meget mere end andre
syns bare det har været de sidste par dage han er begyndt at spise hver 2 time hvor han plejer at have 3-4 timer mellem måltiderne...
oerbaek skriver: syns bare det har været de sidste par dage han er begyndt at spise hver 2 time hvor han plejer at have 3-4 timer mellem måltiderne...
han bliver jo større og har brug for mere mad det er meget normalt . hihi syntes selv min pige spiste helt vild da hun var i den alder så jeg ringede faktisk til min sp fordi jeg troede hun spiste for meget og hun grinede bare af mig og sagde sådan er de
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128