Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KittyGirl skriver: Prøver lige igen får man rabat hvis man køber 2 par?
Prøver lige igen
får man rabat hvis man køber 2 par?
Skulle lige oploade de sidste billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KittyGirl skriver: Får man rabat hvis man køber 2 par?
Får man rabat hvis man køber 2 par?
Var du interesseret eller blot nysgerrig ?
Prøver lige igen - er du interesseret eller blot nysgerrig ???
bullerbassen skriver: Prøver lige igen - er du interesseret eller blot nysgerrig ???
Begge dele Men 200 kr. for 2 par bukser er i overkanten for mig... og har bare kigget på dine bukser så tit... så nu ville jeg bare spørge...
KittyGirl skriver: Begge dele Men 200 kr. for 2 par bukser er i overkanten for mig... og har bare kigget på dine bukser så tit... så nu ville jeg bare spørge...
Nå ok på den måde - kan desværre ikke gøre det billigere , da jeg selvfølgelig gerne vil have dækket udgifterne til stoffet..
Det er nu billigt 100 kr INKL porto for nye bukser
bullerbassen skriver: Nå ok på den måde - kan desværre ikke gøre det billigere , da jeg selvfølgelig gerne vil have dækket udgifterne til stoffet.. Det er nu billigt 100 kr INKL porto for nye bukser
Det er det også.. men 200 for 2 par.. det er for meget for mig
De er røv flotte!
KittyGirl skriver: Det er det også.. men 200 for 2 par.. det er for meget for mig De er røv flotte!
Det helt i orden - du må jo gerne købe et par til 100 kr
BUKSERNE KAN LAVES I STR 68/74 - 86/92
Så er den evt ønskede buks ikke i den rigtig str så skriv - så kan jeg måske lave dem
bullerbassen skriver: Lidt forskellige bukser ( syet på overlocker ) Alle sammen eget design Øverst række fra venstre: Stjernebukser i jersey stof str 80/86 Uglebukser i bomulds stof str 86/92 Elefant bukser i bomulds stof str 62/68 Nederst række fra venstre Velour bukser str 74/80 Uglebukser i bomulds stof str 80/86 Uglebukser i bomulds stof str 74/80 PRIS inkl porto 100 kr
Lidt forskellige bukser ( syet på overlocker )
Alle sammen eget design
Øverst række fra venstre:
Stjernebukser i jersey stof str 80/86
Uglebukser i bomulds stof str 86/92
Elefant bukser i bomulds stof str 62/68
Nederst række fra venstre
Velour bukser str 74/80
Uglebukser i bomulds stof str 80/86
Uglebukser i bomulds stof str 74/80
PRIS inkl porto 100 kr
Bukserne kan laves i str 68/74 - 86/92 i alle stofferne ..
Skriv pb ved intersesse med ønsker
Hej igen.
Kan du lave velour bukserne i str 62 og med ribkant i livet? Hvis du kan så vil jeg gerne bestille:
Stjernebukser i jersey stof str 62
Velour bukser str 62
(begge med ribkant i livet - hvis ikke der er at forlange for meget)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128