Hvor meget sover jeres på 3-4 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2011

AmalieMalle

Ja, som overskriften lyder, er jeg ret interesset i at vide om det bare er min søn der er ultra frisk eller om det er normalt ikke at sove mer' end 1-2 timer ad gangen

Håber at I gider at dele jeres børns sovevaner

- Amalie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

FruHolm <3

AmalieMalle skriver:

Ja, som overskriften lyder, er jeg ret interesset i at vide om det bare er min søn der er ultra frisk eller om det er normalt ikke at sove mer' end 1-2 timer ad gangen

- Amalie

min dreng sover ca 2 timer til middag og små lure på 10-15 min i løbet af dagen og sover 11-12 timer hver nat han er 4 måneder og har haft den rytme i knap 1½ måned nu

Anmeld

28. april 2011

Kildebakken

Min søn er ca. 4 måneder, men de sidste 4 uger har søvnen set nogenlunde således ud næsten hver dag.

Vågner kl 6-7 Morgen

Sover kl. 9-10

Sover  kl. 13-16.30

Sover kl. 20 og resten af natten med en mælketår omkring kl. 4

Tror børn er forskellige og din kan jo være en der sover let. Men det kan jo aldrig skade at prøve lidt forskelligt. Lange gåture i barnevogn, stilhed, dæmpet belysning!

KH

Anmeld

28. april 2011

Mor til prinsessen :-)

AmalieMalle skriver:

- Amalie

min datter sover meget forskelligt om dagen... alt fra 20 min til 4 timer.... men hun sover igennem om natten der kan hun snildt tage minimun 9 timer..... og også 12 timer :-)

Hun er nu snart 6 månder og det har ikke ændret sig :-)

Ellers prøv at ligge barnet forskellige steder, måske det hjælper... gjorde det her :-)

Anmeld

28. april 2011

AmalieMalle

Tak for svar de damer!

Kan være at vi skal prøve noget nyt, men det kommer jo når han skal fra vugge til tremmeseng i weekenden !!

Dejligt at høre at jeg kan se frem til noget mere søvn snart (forhåbenligt) !!

Anmeld

28. april 2011

Mia&Allan

AmalieMalle skriver:

- Amalie

Er det specielt om natten du tænker på??

Min datter har nemlig været sådan om natten med maks at sove et par timer af gangen, indtil jeg begyndte at svøbe hende og det hjalp  Hun er først stoppet med at blive svøbt, nu hvor hun er blevet 6mdr.

Anmeld

28. april 2011

Worldwide

L er knap 4 mdr nu, og sover fra ca 19-7/8 stykker, men om dagen er det en heeeeelt anden snak  Max 2 timer ad gangen, men plejer som regl kun at være mellem ½-1time ad gangen og højt 4 gange i dag timerne..

Hun var præcis som du beskriver din dreng, indtil vi begyndt at give mere end mælk.. Hun var slet ikke mætmæt.. Det ændrede sig samme dag som un fik skemad.. Det er ikke ret meget hun får ad gangen, men nok til at ligge en god bund

Anmeld

29. april 2011

AmalieMalle

Det er både om natten og om dagen.

Er os 100% sikker på at han ikke bliver"mælkemæt" !

Men han må jo først få noget mere d. 11/5 - så vi venter spændt på om det ændre noget! For lige for tiden vågner han hver anden til tredje time om natten og ca. hver anden time om dagen, nogen gange før :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.