Tvillingedamerne er kommet til verdenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Mamalou

Stort tillykke herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Tanja84

KÆMPE MEGA MEGET STORT TILLYKKE med damerne.

Rigtig dejligt at hører fra jer.

Glæder mig SÅÅÅÅÅ MEGET til at få en ordentlig omgang billedespam, når du igen kan uploade billeder.

Kæmp e

Anmeld

29. april 2011

mullesmith2

Lyder bare skide godt  Er mere rolig nu hvor du har skrevet. Men hvor er det dejligt det hele er gået godt og de er fine og har det godt. Det er sjovt det var også d.18 jeg fik pks dog var det november hehe Glæææder mig til at se de Carmen og Ella.

Anmeld

30. april 2011

mortilfreja

Tillykke med de 2 små prinsesser.. :-) Hvor er det nogle fantastisk smukke navne i har valgt til dem :-)

Anmeld

30. april 2011

andershj

Stort tillykke

Anmeld

2. maj 2011

Bavianis

ulleby skriver:

Halløj i skønne damer,

Så er vores tvillinge damer kommet til verden - men sikke vores tid smutter hurtigt. SÅ lige en hurtig opdatering her fra:

Damerne kom ved pks den 18.04.2011 Carmen først kl 08.54 2410 gram og 49 lang Ella kom 08.55 og vejde 2300 gram og var 47 lang. De første par dage var lidt hårde, jeg var mærket efter pks men manden var kanon. Han gav mad og puslede. Så jeg var helt grøn i faget og han måtte vise mig hvordan man gjorde tingene

Pigerne måtte på sygehuset ikke få besøg grundet deres str. de tabte sig i starten og kom begge på 2200 gram og så kunne de ikke holde varmen, så vi brugte meget af dagen på at sidde hud mod hud.

Forløbet gik kanon - men da børnen var lidt små og ikke så gode til at spise fik de sonde og derfor har vi været indlagt frem til den 26.04 - vi har fået rigtig god hjælp fra barsels afd mht amning og pleje.

Nu er vi kommet hjem og hverdagen skal igang - jeg fuld ammer dem begge og alt andet mælk bliver malket ud til sener brug - de tager nemlig også gerne en flaske

Vi har haft besøg af sundhedsplejerske i dag og Carmen har taget 110 gram på og Ella 200 gram så de vokser fint.

Tusind tak for jeres hilsner - tak til Mullesmith for at have skrevet her inde

Mht billeder kan jeg ikke gøre så meget - som nogen af jer ved døjede jeg før fødslen med at uploade billeder og Henrik har desværre ikke fundet en løsning endnu. Men så snart jeg kan lover jeg i får dem at se. Så må i se om i kan se forskel

Ih - jeg ser først din opdatering nu! Tillykke med damerne!

Jeg glæder mig - ligesom alle andre herinde - på at se billeder af de 2 vidundere.

Tip: Jeg kunne heller ikke oploade, så installerede jeg Picasa, hvor man lægger billederne ind i, og så kan man ved et tryk på en knap gøre billederne mindre, hvorved de på magisk vis kan oploades til nettet - super!

Anmeld

2. maj 2011

ulleby

Tak for alle jeres søde hilsner - glæder mig ubeskriveligt til at vise damerne frem

De vokser flot og sover godt især om natten 4 timer i streg så vi klager ikke - kun en gang om natten er der dobbelt amning

Anmeld

2. maj 2011

Fru.Mäes <3

IHHHH tillykke med de 2 damer

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

Stort tillykke med de lækre tvillingetøser

Anmeld

2. maj 2011

Faith

Kæmpe stort tillykke!!!!!

Ej hvor jeg glæder mig til at se billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.