Mine bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

Goddag de damer!
Jeg har altid haft forskellig størrelse bryster, den ene hænger og kan faktisk røre min nederste delle, når jeg bøjer mig forover, og den anden er så lille at den ikke hænger det mindste
Jeg var til læge med det da jeg var en 15-16 år, hvor jeg fik af vide at når jeg blev 18 år, ville de havde samme størrelse, men der er ikke sket det mindste, de er hverken blevet større eller mindre. (måske lidt større efter min graviditet). Det er så slemt at når jeg har BH på, så sidder den sådan helt skæv, fordi at der er så stor forskel på dem.
Jeg synes selv at det utrolig grimt, og jeg har altid gerne ville have bryster, hvor jeg kan få en kavalergang, når jeg dresser mig op, men det kan jeg bare ikke- det ene bryst er en stor B skål, hvor det andet bryst er en lille A skål.
Er der andre der har samme problem?- er der noget jeg kan gøre, eller er det kun silikone der kan ordne det?

Håber på lidt hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Goddag de damer!
Jeg har altid haft forskellig størrelse bryster, den ene hænger og kan faktisk røre min nederste delle, når jeg bøjer mig forover, og den anden er så lille at den ikke hænger det mindste
Jeg var til læge med det da jeg var en 15-16 år, hvor jeg fik af vide at når jeg blev 18 år, ville de havde samme størrelse, men der er ikke sket det mindste, de er hverken blevet større eller mindre. (måske lidt større efter min graviditet). Det er så slemt at når jeg har BH på, så sidder den sådan helt skæv, fordi at der er så stor forskel på dem.
Jeg synes selv at det utrolig grimt, og jeg har altid gerne ville have bryster, hvor jeg kan få en kavalergang, når jeg dresser mig op, men det kan jeg bare ikke- det ene bryst er en stor B skål, hvor det andet bryst er en lille A skål.
Er der andre der har samme problem?- er der noget jeg kan gøre, eller er det kun silikone der kan ordne det?

Håber på lidt hjælp

Jeg ville kontakte lægen...og så tror jeg bare du kan få løftet det ene bryst, det har jeg set flere gode resultater på..

Kan godt forstå du er ked af at have skæve bryster...tror du kan få det betalt af det off.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Hvis jeg får løftet det ene bryst, så har de jo stadig ikke samme størrelse - Ja, jeg må prøve at snakke med min læge

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det burde du kunne få som en betalt operatin da det også er en fysisk gene for dig.

Det er vist ikke helt ualmindeligt det problem.

Held og lykke med det.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det burde du kunne få som en betalt operatin da det også er en fysisk gene for dig.

Det er vist ikke helt ualmindeligt det problem.

Held og lykke med det.

Altså brystløft eller silikone?

Anmeld

28. april 2011

Anonym skriver:

Altså brystløft eller silikone?

Jeg tror det er uanset. Måske begge dele hvis nødvendigt. Det er noget som kirurgen kan vejlede om. 

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror det er uanset. Måske begge dele hvis nødvendigt. Det er noget som kirurgen kan vejlede om. 

Tusind tak for svar
Jeg vil kontakte min læge og hører hende ad

Anmeld

28. april 2011

Anonym skriver:

Tusind tak for svar
Jeg vil kontakte min læge og hører hende ad

Så lidt 

Ja gør det! Jeg ved at man nogle gange laver både løft og implantater under samme operation.

Jeg håber du har en god læge som tager det alvorligt. Og ellers så søg en anden 

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Så lidt 

Ja gør det! Jeg ved at man nogle gange laver både løft og implantater under samme operation.

Jeg håber du har en god læge som tager det alvorligt. Og ellers så søg en anden 

Jeg har en fantastisk læge, som jeg har et godt forhold til
Det bliver slet ikke noget problem

Anmeld

28. april 2011

Anonym skriver:

Jeg har en fantastisk læge, som jeg har et godt forhold til
Det bliver slet ikke noget problem

SKØNT! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.