Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
med deres børn, omkring Haslev, som kunne ha lyst til mødes?
jeg hedder Tina og er 26 år, jeg går hjemme med vores 2 mindste. Sebastian på 2 år og 4 mdr. og Benjamin på 8 mdr.
Tina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
musse1 skriver: med deres børn, omkring Haslev, som kunne ha lyst til mødes? jeg hedder Tina og er 26 år, jeg går hjemme med vores 2 mindste. Sebastian på 2 år og 4 mdr. og Benjamin på 8 mdr. Tina
hej jeg er hjemmegående men ikke fordi jeg går hjemme med ungerne men pga arbejdsløshed
men så får jeg masser af tid med mine poder dejligt
hvor ligger haslev
camilla
camilla28 skriver: hej jeg er hjemmegående men ikke fordi jeg går hjemme med ungerne men pga arbejdsløshed men så får jeg masser af tid med mine poder dejligt hvor ligger haslev camilla
er ked af, du er blivet arbejdsløs, men fantastisk der så er mere tid til børnene . ligger på sjælland. ca. 25 km fra ringsted, næstved og køge hvis det siger dig noget
musse1 skriver: er ked af, du er blivet arbejdsløs, men fantastisk der så er mere tid til børnene . ligger på sjælland. ca. 25 km fra ringsted, næstved og køge hvis det siger dig noget
jo det siger mig noget er selv fra sjælland men bor nu i det sønderjyske ærligeligt synes det var en god ide med og mødes
camilla28 skriver: jo det siger mig noget er selv fra sjælland men bor nu i det sønderjyske ærligeligt synes det var en god ide med og mødes
øv du sådan er flyttet fra sjælland.. kunne ha været super hyggeligt
musse1 skriver: øv du sådan er flyttet fra sjælland.. kunne ha været super hyggeligt
flyttede da jeg blev 18 så det er 10 år siden
camilla28 skriver: flyttede da jeg blev 18 så det er 10 år siden
ja tiden flyver sådan afsted, inden man for set sig om.
syns lige den skulle op igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128