Hvilke tøj?? mødregruppe udenfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

Min mødregruppe har valgt at vi skal være ude på en lille legeplads i dag - hvad pokker skal jeg give min søn på??? Hjælp tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

Min mødregruppe har valgt at vi skal være ude på en lille legeplads i dag - hvad pokker skal jeg give min søn på??? Hjælp tøser

Det kommer an på hvor gammel han er - skal han sidde i barnevognen eller er han nede og kravle??

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Det kommer an på hvor gammel han er - skal han sidde i barnevognen eller er han nede og kravle??

Han er 6 mdr. - han skal nok begge dele.. Måske også sove..

Anmeld

28. april 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

Han er 6 mdr. - han skal nok begge dele.. Måske også sove..

Altså her hos mig skinner solen lidt, men blæser en del...

Så jeg ville give en evt fleecedragt på og hue når han skal ned at kravle og en jakke/varm trøje og hue med dyne når han skal sidde i barnevognen...

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Altså her hos mig skinner solen lidt, men blæser en del...

Så jeg ville give en evt fleecedragt på og hue når han skal ned at kravle og en jakke/varm trøje og hue med dyne når han skal sidde i barnevognen...

Og bare alm. bukser og langærmet body??? Tak for svaret

Anmeld

28. april 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

Og bare alm. bukser og langærmet body??? Tak for svaret

Hvis det også blæser hos dig ville jeg evt give en tynd trøje under dragten og hvis det er tynde bukser så evt strømpebukser under bukserne

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Hvis det også blæser hos dig ville jeg evt give en tynd trøje under dragten og hvis det er tynde bukser så evt strømpebukser under bukserne

Har givet ham det der sæt fra H&M - med langørmet body og lidt a la fleecebukser.. Han er en varm dreng, og sveder let..

Anmeld

28. april 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

Har givet ham det der sæt fra H&M - med langørmet body og lidt a la fleecebukser.. Han er en varm dreng, og sveder let..

Så kan du jo tage en tynd trøje/bluse med og give ham på under hvis det blir for koldt...

Kommer jo også helt an på vejret og vinden!

God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.