Min søn triller. :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. april 2011

MIWULA

Min søn er snart 7 uger og han triller nu fra maven og om på ryggen er det ikk tidligt eller er det bare mig der sys det?? hehe Er i hvertfald meget stolt af ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Nadia&Daniel

MIWULA skriver:

Min søn er snart 7 uger og han triller nu fra maven og om på ryggen er det ikk tidligt eller er det bare mig der sys det?? hehe Er i hvertfald meget stolt af ham.

Det gjorde vores Laura også - især når SP'en var på besøg. Vores SP sagde, at i starten er det nok mere held end forstand.. Men det er altid dejligt at se de små udvirkle sig

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MIWULA skriver:

Jeg aner det ikke, men nøøj hvor hyggeligt 

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

lækkert... hvor flot..

Anmeld

28. april 2011

henh01

Det er flot, men nok nærmere fordi h*n får overbalance

Min søn på 5 mdr har lige lært at komme fra ryg til mave og han griner hver gang.. Han ved godt han tager røven på sin mor.. hahahahaha Men lad os håbe at det bliver ved hos dig

Anmeld

28. april 2011

Vial

Altså her trillede min søn først da han var 6 mdr - min datter først som 7 mdr. Så i min verden er det meget flot

Anmeld

28. april 2011

MIWULA

Nadia&Daniel skriver:

Det gjorde vores Laura også - især når SP'en var på besøg. Vores SP sagde, at i starten er det nok mere held end forstand.. Men det er altid dejligt at se de små udvirkle sig

Ja jeg vil nu også mene det var held men så prøvede jeg og ligge ham igen også gjorde han det sku igen. hehe  

Anmeld

28. april 2011

MIWULA

henh01 skriver:

Det er flot, men nok nærmere fordi h*n får overbalance

Min søn på 5 mdr har lige lært at komme fra ryg til mave og han griner hver gang.. Han ved godt han tager røven på sin mor.. hahahahaha Men lad os håbe at det bliver ved hos dig

Ja det vil jeg også mene men han har nu gjord det 2 gange og tænker lige jeg prøver igen når han vågner. hehe sikke en bandit.

Anmeld

28. april 2011

MIWULA

KaMa skriver:

Altså her trillede min søn først da han var 6 mdr - min datter først som 7 mdr. Så i min verden er det meget flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.