Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn er snart 7 uger og han triller nu fra maven og om på ryggen er det ikk tidligt eller er det bare mig der sys det?? hehe Er i hvertfald meget stolt af ham.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Min søn er snart 7 uger og han triller nu fra maven og om på ryggen er det ikk tidligt eller er det bare mig der sys det?? hehe Er i hvertfald meget stolt af ham.
Det gjorde vores Laura også - især når SP'en var på besøg. Vores SP sagde, at i starten er det nok mere held end forstand.. Men det er altid dejligt at se de små udvirkle sig
Jeg aner det ikke, men nøøj hvor hyggeligt
lækkert... hvor flot..
Det er flot, men nok nærmere fordi h*n får overbalance
Min søn på 5 mdr har lige lært at komme fra ryg til mave og han griner hver gang.. Han ved godt han tager røven på sin mor.. hahahahaha Men lad os håbe at det bliver ved hos dig
Altså her trillede min søn først da han var 6 mdr - min datter først som 7 mdr. Så i min verden er det meget flot
Nadia&Daniel skriver: Det gjorde vores Laura også - især når SP'en var på besøg. Vores SP sagde, at i starten er det nok mere held end forstand.. Men det er altid dejligt at se de små udvirkle sig
Ja jeg vil nu også mene det var held men så prøvede jeg og ligge ham igen også gjorde han det sku igen. hehe
henh01 skriver: Det er flot, men nok nærmere fordi h*n får overbalance Min søn på 5 mdr har lige lært at komme fra ryg til mave og han griner hver gang.. Han ved godt han tager røven på sin mor.. hahahahaha Men lad os håbe at det bliver ved hos dig
Ja det vil jeg også mene men han har nu gjord det 2 gange og tænker lige jeg prøver igen når han vågner. hehe sikke en bandit.
KaMa skriver: Altså her trillede min søn først da han var 6 mdr - min datter først som 7 mdr. Så i min verden er det meget flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128