Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lhn89 skriver: Ej hvor dejligt! håber det kommer til at gå godt
Ej hvor dejligt!
håber det kommer til at gå godt
TAK!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: Ja det synes jeg også. Vi trænger også meget til gode nyheder her i gruppen!!
Ja det synes jeg også.
Vi trænger også meget til gode nyheder her i gruppen!!
Ja Det kan ikke være rigtigt at i dejlige piger skal hænge ved herinde
AnneH skriver: Ja det er der jeg skal møde på Skejby og have to dejlige æg op. Det ene har delt sig til 4 celler og har de flotteste karakter og det andet har kun nået at dele sig til 3 celler, men kan nå at dele sig til 4 inden vi kommer Det er jo alletiders nyheder og er total oppe og køre!!!
Ja det er der jeg skal møde på Skejby og have to dejlige æg op.
Det ene har delt sig til 4 celler og har de flotteste karakter og det andet har kun nået at dele sig til 3 celler, men kan nå at dele sig til 4 inden vi kommer
Det er jo alletiders nyheder og er total oppe og køre!!!
Stort tillykke, vi havde kun ét æg det kunne sættes op og det havde også delt sig i 4 og havde gode karakterer. Det endte med at blive vores lille skønne prinsesse efter 12 års venten.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja Det kan ikke være rigtigt at i dejlige piger skal hænge ved herinde
Nej det synes jeg heller ikke kan være rigtig.
Brams skriver: Stort tillykke, vi havde kun ét æg det kunne sættes op og det havde også delt sig i 4 og havde gode karakterer. Det endte med at blive vores lille skønne prinsesse efter 12 års venten.
Håber at jeg kan gøre kunsten efter
Ej hvor fantastisk. Tillykke med det. virkelig fingre for et positivt resultat om 14 dage.
MVH Malene
Malene76 skriver: Ej hvor fantastisk. Tillykke med det. virkelig fingre for et positivt resultat om 14 dage. MVH Malene
Ja det vil være fantastisk. også for dig.
AnneH skriver: Ja det vil være fantastisk. også for dig.
Tak. SÅ spændende.
Malene76 skriver: Tak. SÅ spændende.
Ja det er det.
AnneH skriver: Håber at jeg kan gøre kunsten efter
Det for at du kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128