'Kommer lige lidt forhistorie, kalder mig og min søster's fælles ven for N, Men N, har mange problemer i hans opvækst, med alkoholiske forældre og daglige bank, Og blev først fjernet som 14-årige og de sidste 5 år (han er 19) har han boet ved 15 forskellige plejeforældre og nu bor han så ved nogle som han har holdt ved i snart et år og de er alle glade for hinanden, MEN N kan ikke li at være alene , og hans plejeforældre er taget på ferie og derfor skete dette igår:
I går Aftes Fik jeg et opkald af min søster som bare råbte ind i telefonen at N bløder helt vildt og han har skåret i sig selv igen, denne gang dybt.. Jeg beder min kæreste kører ud til ham nu og få ham kørt på skadestuen hvis det var slemt, Fik et opkald 10 min efter at nu var de altså på vej til skadestuen, De kommer så der ind og han bliver syet sammen igen og min kæreste spørger om de ikke vil indlægge ham, Men skadestuen Siger at Det vil og må de ikke,
ER det virkelig rigtigt at en 19-årige mand der kommer ind med dybe sår i håndleddene bare skal tage hjem og være alene?? Jeg tænker at han bare skulle direkte bagefter over på psykiatisk skadestue ( staves?) og snakke med en psykiater.
Har tilladt anonyme svar..
Anmeld