Tak tak tak til support!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen nødt til at være anonym, fordi jeg måske kunne risikere at komme i kambolage (øh stav?) på pågældende site, hvis de ser mig skrive dette. Plus jeg holder mig i baggrunden derinde.

Nå, men lige en baggrundsting først: Jeg hopper op og ned af glæde, er så glad og jubler og griner! Jeg var medlem på et andet forum (ikke baby-relateret), som jeg brugte meget. Det var frygteligt! Der var så mange spydigheder, og særligt var der én bruger, som var konstant nedladende, modbydelig, grim i munden og sarkastisk. Hun gjorde det virkelig ubehageligt at være på pågældende site, og hun havde en hel hær af folk, som bare eeeeelskede hende. + alle dem, der ikke turde sige fra, fordi de var bange for hende. ANmeldte hende, sammen med mange andre, til sidens support igen og igen og igen, men det var som om de ikke rigtig turde/ville/gad gøre noget ved det, så hun fortsatte sin hersken. Til sidst blev det for meget, og jeg blev nødt til at forlade siden. Jeg var SÅ ked af, at support ikke tog brugernes klager alvorligt. Det er en side, som man KUN kan bruge som betalende medlem, og de ville vel ikke miste penge i kassen. Men hver dag var jeg nede pga. hendes hetz og behandling.

For nylig oprettede jeg mig på siden igen, fordi den har en praktisk del, som jeg skulle bruge. Så sad jeg bare tilfældigt og surfede rundt i forummet og sørme om ikke jeg ser dagens nyhed: Hun er blevet bortvist fra siden! PERMANENT! Endelig! ENDELIG nossede support sig sammen, men det krævede åbenbart, at det var dem hun svinede til. Jeg synes det er SÅ godt, for jeg har været så harm over, at hun har kunne opføre sig sådan uden konsekvenser. Hun er det første medlem de nogensinde har bortvist.

Så sad jeg og tænkte på, at det siger meget om den sides support, at jeg er SÅ lykkelig over hendes bortvisning. Hvis de var begyndt at gøre noget seriøst ved problemet for længe siden, var der jo ingen skade sket, og så havde det ikke virket så ekstraordinært at smide hende ud.

Og så kom jeg til at tænke på den fantastiske baby.dk support: TAK! Tak fordi i ikke er sådan nogle svagpissere (sorry til den anden sides support), som ikke tør tage fat, hvor brugerne går galt. TAK fordi i administrerer siden så godt, griber ind så snart folk bliver modbydelige, personlige og går over streget. TAK fordi der er så mange konsekvenser, at det efterhånden er sjældent der er fnidder. TAK fordi baby.dk er så rar en side at være på! Jeg er aldrig i dårligt humør når jeg logger af om aftenen, nærmere glad. SÅdan var det ikke på den anden side.

Så igen: Det her er ikke røvslikkeri, bare glæde over, at i faktisk griber ind, hvor det er nødvendigt i stedet for at lade stå til. Thaaaank you! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

AnneBJ

27. april 2011

twinny

Vi elsker baby.dk

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

DET gør vi nemlig

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

27. april 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

sikke da et skønt og positivt indlæg

Og så vil jeg da tillade mig at sige tak for rosen

knus Caroline

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

sikke da et skønt og positivt indlæg

Og så vil jeg da tillade mig at sige tak for rosen

knus Caroline

Jamen det skal du da også bare, den går ud til jer alle

Anmeld

27. april 2011

roenlund

27. april 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Jamen det skal du da også bare, den går ud til jer alle

og så vil jeg lige tilføje at det ville være et umuligt job for os hvis ikke brugerne herinde var så opmærksomme og gode til at reagere når der sker ting og sager som ikke er i orden

Så roser tilbage til Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.