Voksi/sleebee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.899 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Worldwide

Slee-Bee, brugt 2 gange, vasket i allergi venlig vaskepulver, kan sendes hvis køber betaler eller afhentes Byd, skal af med den!

Der er 2 dyner i den begge med trykknapper, så man kan bruge den med 1 eller begge dyner) Fejler intet, men vi bruger den ikke længere. Sort uden på, gråt stof inden i, der er bræt med så man kan stive den af. Mener nyprisen er 699 eller 799. Har desværre ikke bonen på den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Worldwide

14. maj 2011

Worldwide

Skal væk tøser - byd byd byd

Anmeld

14. maj 2011

C@mill@

Mileva skriver:

Slee-Bee, brugt 2 gange, vasket i allergi venlig vaskepulver, kan sendes hvis køber betaler eller afhentes Byd, skal af med den!

Der er 2 dyner i den begge med trykknapper, så man kan bruge den med 1 eller begge dyner) Fejler intet, men vi bruger den ikke længere. Sort uden på, gråt stof inden i, der er bræt med så man kan stive den af. Mener nyprisen er 699 eller 799. Har desværre ikke bonen på den

Latterligt bud men nu hvor der ikk er andre der har budt sååå

200 kr inkl forsendelse???

Anmeld

14. maj 2011

Worldwide

C@mill@ skriver:

Latterligt bud men nu hvor der ikk er andre der har budt sååå

200 kr inkl forsendelse???

Hehe godt bud Men tror forsendelsen bliver omkring de 100, så synes det er lidt lidt

Anmeld

14. maj 2011

C@mill@

Mileva skriver:

Hehe godt bud Men tror forsendelsen bliver omkring de 100, så synes det er lidt lidt

Har fået en flet vugge sendt med posten og det var 75 kr så det skal nok passe...

Hva med at du skriver omkring den 1 hvis den ikk er solgt til der og så kan vi forhandle en pris

Hvor i verden bor du??

Anmeld

14. maj 2011

Worldwide

C@mill@ skriver:

Har fået en flet vugge sendt med posten og det var 75 kr så det skal nok passe...

Hva med at du skriver omkring den 1 hvis den ikk er solgt til der og så kan vi forhandle en pris

Hvor i verden bor du??

Østfyn

Kan leveres til Ørbæk/Nyborg hvis det kunne hjælpe Helt i orden, tror nu ikke den bliver slogt før den 1. Har haft den til salg i knap 2 mdr nu

Anmeld

14. maj 2011

C@mill@

Mileva skriver:

Østfyn

Kan leveres til Ørbæk/Nyborg hvis det kunne hjælpe Helt i orden, tror nu ikke den bliver slogt før den 1. Har haft den til salg i knap 2 mdr nu

okay jeg er fra slagelse på vestsjælland såå desværre hjælper det ikk

250kr ??

Anmeld

14. maj 2011

Worldwide

C@mill@ skriver:

okay jeg er fra slagelse på vestsjælland såå desværre hjælper det ikk

250kr ??

350

Du kender ingen der kommer forbi her omkring?

Anmeld

14. maj 2011

C@mill@

Mileva skriver:

350

Du kender ingen der kommer forbi her omkring?

nej desværre og min søster har en jeg gerne må låne gratis men synes det ville være federe at ha MIN EGEN...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.