Sjælland kom nuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

karina pigen

IAH skriver:

Jeg ville gerne bage, men har dåb dagen før. Så jeg går ud fra at der er masser af italiensk buffet tilbage! Hvis ikke, bikser jeg noget sammen (: så glæder mig til at se jer!God weekend

endnu bedre.. hehe men kan du så ik bestille bord??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Multebær

IAH skriver:

Jeg ville gerne bage, men har dåb dagen før. Så jeg går ud fra at der er masser af italiensk buffet tilbage! Hvis ikke, bikser jeg noget sammen (: så glæder mig til at se jer!God weekend

Jamen altså det lyder hyggeligt. Hvad tid er vi blevet enige om på mandag? Og mødes vi på Cafe Creme og tager den derfra - eller mødes vi i ved Ibens baggård? Jeg er lidt forvirret efterhånden

Anmeld

7. maj 2011

karina pigen

lad os mødes ved cafeen og tag den der fra... kl 10!

Anmeld

8. maj 2011

Multebær

Hej piger se lige den anden tråd NB sjællændere. Vi mødes hos Iben da cafeen er lukket. I skal skrive en PB til IHA så får i hendes adresse. Vi ses i morgen

Anmeld

9. maj 2011

Multebær

Er der nogen af jer der friske på at mødes på Cafe Sonja kl 10 i dag? Vi kan jo bare lade være med at bestille bord - så organiseret behøver vi måske ikke at være det er jo et chilleren sted hvor man kan sidde ude og inde

Anmeld

9. maj 2011

karina pigen

Multebær skriver:

Er der nogen af jer der friske på at mødes på Cafe Sonja kl 12 i dag? Vi kan jo bare lade være med at bestille bord - så organiseret behøver vi måske ikke at være det er jo et chilleren sted hvor man kan sidde ude og inde

jeg tror faktisk et bord er nødvendigt da de har noget sidegade fest kl 14.. hehe men vi kan jo bare bestile til 7 og så er det bestilt kan altid aflyse det hvis det er..

Anmeld

9. maj 2011

Multebær

Karina hvis de har siddegade fest er det sgu nok bedst at finde et andet sted. Taler af erfaring - har boet der. Det er mega stress optil det starter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.