Hej piger..
Jeg tror jeg lider af det der inkontinens og jeg skal lige ud med det her før jeg kan snakke med lægen om det...
Jeg fik et barn for et års tid siden - dog ved kejsersnit... og efterfølgende var der ikke noget...
men her det sidste halve års tid har jeg bare haft problemer og en del uheld, og uheldene bliver hyppigere og hyppigere..
Jeg har altid lavet knibeøvelser også efter graviditeten, og laver dem flere gange dagligt..
Så men.. der hvor det går galt for mig er at lige pludselig så kan jeg mærke jeg skal tisse og finder jeg ikke et toilet hurtigt presser det så meget på, at jeg går foroverbøjet og skal næsten have en hånd ned mellem benene for at kunne holde mig... hvis ikke jeg gør det og forsøger at ignorere og kniber.. så tisser jeg lidt.... og så kan jeg holde mig igen...
jeg får ingen advarsler eller noget... f.eks. hvis jeg kan mærke på vej hjem i bilen at jeg skal tisse, bliver jeg nervøs... for der sker aldrig uheld når jeg sidder ned... i det øjeblik jeg stopper bilen og står ud.. så skal jeg kunne komme på toilet rimelig hurtigt ellers sker uheldet.... Det der kan "forhindre" mit toilet besøg er at døren skal låses op herhjemme, at bukserne ikke lige kommer ned i første hug eller noget i den stil..
Er der nogen der har samme problem? eller kender til det her?

Anmeld