47 timer er nu gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2008

Stumpen

og resultater af min anstrengelser, sved og tårer ligger gher ved min side..
Det er en skøn fornemmelse, men også skræmmende, for jeg har ingen fornemmelse af hvor den ca. ligger karaktermæssigt.. Og at jeg ikke selv er heeeelt tilfreds med den gær det nok ikke nemmere..
Men nu vil jeg køre ud på skolen, trække spørgsmålet sammen med min gruppe til den næste eksamen, tage på McD med dem og så er der kun en vej og den fører ud til Mathilde...

Mathilde har noget der ligner 15 care bear bamser og nu har jeg købt en care bear dragt på gul og gratis.. Er spændt på om min lille pus vil have den på, for hun er godt nok kommet i en alder, hvor HUN bestemmer!! Men det kender I vel alt til, I skønne dejlige kvinder...

Ha en rigtig god dag og weekend...
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2008

Munder

Hvor dejligt at opgaven er færdig, jeg krydser fingre for et godt resultat.

Det bliver da dejligt at få hentet Mathilde. Det er flot klaret, at du har holdt de 5 dage uden hende.

Kan du nu have en fantastisk weekend

Dorte

Anmeld

31. oktober 2008

3rollinger

Kaere Anja

Held og lykke med opgaven.Jeg krydser fingre for dig

Var der ikke ogsaa noget med en romantisk tur til Kbh med din mand? Hvordan gik det?

Knus
st

Anmeld

31. oktober 2008

Stumpen

Det er først d. 3.dec-5.dec. Så der er lidt tid til endnu.. Men det bliver godt..

Anmeld

31. oktober 2008

st

Jeg ser jo først din besked nu, så jeg går ud fra, at din opgave ligger bag lås og slå på skolen. Du har garanteret lavet en god opgave. Har ellers holdt øje, om du bad om jeg kiggede i gemmeren, men det har ikke været nødvendigt, hvilket jo er et godt tegn.

Det bliver dejligt at se Mathilde igen. Hber I får en dejlig aften og weekend sammen.

Knus fra onkel st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.