Første scanningsjordemoder= fast jordemoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2011

OverTheRainbow

Hej Damer!

Jeg tænkte på om den jordemoder der scanner én til NF, er den jordemoder man skal have hele vejen igennem?

Eller møder man først "sin" jordemoder senere?

Venligst Smilo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Aagaard

Smilo skriver:

Hej Damer!

Jeg tænkte på om den jordemoder der scanner én til NF, er den jordemoder man skal have hele vejen igennem?

Venligst Smilo

Jeg ved det slet ikke, men vil også gerne vide det! Så kikker lige lidt med!

Anmeld

27. april 2011

akskovmose

Jeg tror der kommer meget an på hvilken region man er tilknyttet, om man er på et af de store hospitaler/fødeklinik med mange gravide, eller man er i et mindre befolket område som jeg selv.. Min konsultations jordemor og scanningsjordemor er ikke den samme, jeg har dog været så heldig at hende som lavede nakkefold, insisterede på at det var hende som skulle lave misdannelse her d 10 maj, så hun var ude og tjekke sin vagt plan, så det kunne blive hos hende, så det er jeg egentlig glad for.. 

Annette

Anmeld

2. maj 2011

Aagaard

Smilo skriver:

Hej Damer!

Venligst Smilo

Jeg ved det heller ikke, men vil gerne vide det

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Det ved jeg ikke, men jeg tror det ikke rigtigt.. Det kan jeg i hvert fald ikke helt forestille mig ift. hende der scannede mig

Anmeld

4. maj 2011

Madam Blå

Smilo skriver:

Hej Damer!

Venligst Smilo

Hende, der scannede mig til NF, var sygeplejerske.

Jeg er tilknyttet Skejby, og skal til scanninger derude, men til jordemor et andet sted Så for mig er det ikke de samme.

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Nu kan jeg lige sige lidt mere det er jo egentlig rigtig nok at hende til nf er scanning sygeplejerske. Jeg var til første jordemoderbesøg i dag, og skal have den samme resten af forløbet, men det var ikke hende der scannede mig

Anmeld

4. maj 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Nu kan jeg lige sige lidt mere det er jo egentlig rigtig nok at hende til nf er scanning sygeplejerske. Jeg var til første jordemoderbesøg i dag, og skal have den samme resten af forløbet, men det var ikke hende der scannede mig

Ej hvor sjovt! Hende der scannede mig til NF var jordmoder. Jeg fik hendes kort og et nummer til hende, hvis der skulle blive noget. Det er nok lidt forskelligt

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Ej hvor sjovt! Hende der scannede mig til NF var jordmoder. Jeg fik hendes kort og et nummer til hende, hvis der skulle blive noget. Det er nok lidt forskelligt

Ja, det må det være så! Men det er også ok, for hende jeg havde til NF var ikke lige så sød. Hehe

Anmeld

4. maj 2011

Julemusen

Den der scanner er typisk ikke den som er din faste jordemoder, men afhænger af hvor stor en region du bor i. Jeg er fra Aalborg og har har man den samme jordmoder til alle konsultationer, fødselsforberedelse, rundvisning mm. men det er nogle helt andre jordemoder og sygeplejsker der scanner inde på sygehuset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.