Først et kæmpe
til dig!
Jeg har også selv stået i den situation; det første års tid jeg var sammen med min mand skrev han også med andre piger, sendte og modtog nøgenbilleder og han har sågar også taget på en anden pige til en fest jeg ikke var med til. Jeg har aldrig følt mig så trådt på som de gange han gjorde det... jeg følte overhovedet ikke jeg var noget værd, og jeg troede aldrig jeg skulle komme til at stole på ham igen. Vi snakkede også om det alle tre gange, og den tredje gang fik han at vide at nu var det slut, nu gad jeg ik mere... Vi nåede aldrig rigtig at gå fra hinanden, for han gik fuldstændig i panik da jeg sagde det, og slettede deres numre og lovede mig at det aldrig ville ske igen.. jeg tror der gik en måned hvor vi diskuterede det, og hvor jeg egentlig var overbevist om at det ikke ville holde fordi jeg ikke kunne stole på ham, men han fik mig overbevist om at give det en aller sidste chance - elskede ham overalt på jorden!
Idag har vi været sammen i næsten 4 år, har næsten været gift i et år og venter lille blyp til januar
<3 Han er verdens dejligste mand, og jeg er så uendelig glad og lykkelig over at jeg gav ham den sidste chance! Jeg tror egentlig ikke på at folk kan ændre sig, men han har virkelig ændret sig for mig!
Så synes bestemt du gør det rigtige i at få snakket ud med ham, og overveje det nøje, i stedet for bare at ende et forhold der engang har været godt og som kunne ha potentiale til at blive det igen! Det er bestemt forkert hvad han har gjort, og hvis du bliver enig med dig selv om at du aldrig kan stole på ham igen, så er det det rigtige valg, men det er ikke et valg man kan tage fra den ene dag til den anden!
Lige meget hvad ud vælger at gøre er jeg sikker på det er det rigtige for dig, og at du får jordens dejligste baby 

Anmeld