Tror jeg er nødt til at flytte fra ham!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

katrine7

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar, det har været rart at læse. Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre, men finder nok ud af det på et tidspunkt.

Det er der heller ingen andre end dig selv der kan råde dig til - du må følge dit hjerte.

Alle sagde vi burde gå fra hinanden, men jeg fulgte mit hjerte, og vi har det godt sammen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Vivian87

Først et kæmpe  til dig!

Jeg har også selv stået i den situation; det første års tid jeg var sammen med min mand skrev han også med andre piger, sendte og modtog nøgenbilleder og han har sågar også taget på en anden pige til en fest jeg ikke var med til. Jeg har aldrig følt mig så trådt på som de gange han gjorde det... jeg følte overhovedet ikke jeg var noget værd, og jeg troede aldrig jeg skulle komme til at stole på ham igen. Vi snakkede også om det alle tre gange, og den tredje gang fik han at vide at nu var det slut, nu gad jeg ik mere... Vi nåede aldrig rigtig at gå fra hinanden, for han gik fuldstændig i panik da jeg sagde det, og slettede deres numre og lovede mig at det aldrig ville ske igen.. jeg tror der gik en måned hvor vi diskuterede det, og hvor jeg egentlig var overbevist om at det ikke ville holde fordi jeg ikke kunne stole på ham, men han fik mig overbevist om at give det en aller sidste chance - elskede ham overalt på jorden!

Idag har vi været sammen i næsten 4 år, har næsten været gift i et år og venter lille blyp til januar <3 Han er verdens dejligste mand, og jeg er så uendelig glad og lykkelig over at jeg gav ham den sidste chance! Jeg tror egentlig ikke på at folk kan ændre sig, men han har virkelig ændret sig for mig!

Så synes bestemt du gør det rigtige i at få snakket ud med ham, og overveje det nøje, i stedet for bare at ende et forhold der engang har været godt og som kunne ha potentiale til at blive det igen! Det er bestemt forkert hvad han har gjort, og hvis du bliver enig med dig selv om at du aldrig kan stole på ham igen, så er det det rigtige valg, men det er ikke et valg man kan tage fra den ene dag til den anden!

Lige meget hvad ud vælger at gøre er jeg sikker på det er det rigtige for dig, og at du får jordens dejligste baby

Anmeld

30. april 2011

mia1981

Anonym skriver:

Har haft en snak med min kæreste om at jeg ikke føler jeg kan stole 100% på ham, det blev han selvfølgelig ked af, og inden han skulle afsted her til aften siger han at han gerne vil have at jeg kigger hele hans pc igennem, hans mail og facebook osv så jeg kan se der ikke er noget. Det er så noget jeg vælger at gøre med dårlig samvittighed da der jo ikke burde være noget når han insisterer på at jeg kigger efter

Nu er det bare sådan at hans facebook chat gemmer ALT hvad han skriver med folk, og selvfølgelig hvad de skriver tilbage!!!!

Han har vidst gang i flere forskellige Der står bla noget med at en af dem han skriver med gerne vil have at han sender hende et link til hvordan han gerne vil have et blowjob så skulle hun give ham det mandag! ( i mandags hvor han så kom 1 time senere hjem end lovet!)

Han skriver også med en anden om hvor meget de 2 snart skal sammen!! Hun er fuldstændig ligeglad med at han "har" mig og de er blevet enige om at hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af!

Jeg er virkelig knust! Venter hans barn som kommer til verdenen her om et par uger.

Har ikke rigtig nogle venner/veninder eller familie så ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre lige nu. Den eneste jeg sådan rigtig har er HANS mor. Der føler jeg ikke rigtig jeg kan tage hen!

Nogen der har nogle gode råd???

Hilsen en dybt knust kommende mor

åhh gud en idiot...

Gå og gå hurtigt!!!! Jeg blev forladt nogle uger før min fødsel og sidder nu med en søn på 2 en halv uge alene og hans far ville ikke se ham................. men ved du hvad der er ikke andet at gøre end bide i det sure æble!!!

Du skal nok også klare det og JA fuck det er hårdt at stå alene, men i dit tilfælde ikke værdigt at leve med en der ikke han holde fingrene fra andre.

Må man spørge hvor i landet du bor

kæmpe  til dig

Anmeld

30. april 2011

LotteGabriella

pyyha, først lige en kæmpe krammer til dig

Jeg må indrømme, at jeg selv ville vælge at være alenemor, hvis jeg var i din situation

Der ER jo en grund til hvorfor du ikke stoler på ham, og den er desværre blevet bekræftet!

INGEN skal finde sig i den behandling, og være ulykkelig! Nej, så hellere alene og lykkelig

Jeg håber det bedste for dig og spirren i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.