Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp jeg har netop købt og byttet mig til disse 3 søde kjoler/tunikaer på Trendsales, men desværre er de for små til mig øv, øv, øv - nogen der vil købe dem??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
øjhh hvad størrelse er detEr vildt med nummer 1
Billed 1 er str. S - det er også den jeg er mest vil med, så det er bare så ærgeligt.
De andre 2 er størrelsen klippet af, jeg har købt dem som M, men vil nærmere sige at de er S.
HvAD skal du have for billede 3, kjolen? og øv med fejlkøbet, jeg er en størrelse 36-38, mon jeg kan passe den blå mønstrede kjole?
Prisen tænker jeg omkring kr. 50,00 + forsendelse.
Jeg tager lige nogle mål, så kan du se om den passer dig bedre end mig, jeg er nemlig også str. 36-38, men fordelingen kan jo være forskellig
Vivian67 skriver: Prisen tænker jeg omkring kr. 50,00 + forsendelse. Jeg tager lige nogle mål, så kan du se om den passer dig bedre end mig, jeg er nemlig også str. 36-38, men fordelingen kan jo være forskellig
Over bryste ud for nederste kant af armhulen er den 2x46 cm og længden bagpå fra nakken og ned er 100 cm. Hvis du har brug for flere mål siger du bare til.
op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128