Weeeee.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

nå okay.... på den måde...  var det tvungen eller ville du selv? For det snakkede jordemoder slet ikk om med mig...  Men orker det faktisk heller ikk lige nu....

Hun spurgte om jeg var intereserret og det var/er jeg. Håber også det kun bliver en fordel.

Tid har jeg sgu nok af, hehe, med en sygemeldning indtil barselen, tror jeg sommeren nemt kan blive lang, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

twinny

Hun spurgte om jeg var intereserret og det var/er jeg. Håber også det kun bliver en fordel.

Tid har jeg sgu nok af, hehe, med en sygemeldning indtil barselen, tror jeg sommeren nemt kan blive lang, hehe.

nååå okay.... på den måde....  underligt jeg ikk fik tilbudet.....

Men det er okay, har kun med alt det hospital tam tam og jordemoder og læge... det er tit..

Anmeld

2. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

nååå okay.... på den måde....  underligt jeg ikk fik tilbudet.....

Men det er okay, har kun med alt det hospital tam tam og jordemoder og læge... det er tit..

Nårh ja, du render jo i forvejen på sygehuset hele tiden

Ved ikke hvorfor, men jeg stor tude så hele den time vi var derinde, så tror hun ville skabe så meget ro omkring mig som muligt, så jeg ikke skal tænke på for meget.

Anmeld

2. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Nårh ja, du render jo i forvejen på sygehuset hele tiden

Ved ikke hvorfor, men jeg stor tude så hele den time vi var derinde, så tror hun ville skabe så meget ro omkring mig som muligt, så jeg ikke skal tænke på for meget.

jaah synes jeg har rimeligt at tænke på...

jamen det er da også dejligt man bliver tilbudt hjælp, hvis man føler for det...

Anmeld

2. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jaah synes jeg har rimeligt at tænke på...

jamen det er da også dejligt man bliver tilbudt hjælp, hvis man føler for det...

Hehe...

Det er jo det, så tager man bare imod hehe.

Anmeld

2. maj 2011

ulleby

Så dejligt at hører de trives der inde

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

dejligt at de stadig har det godt

Anmeld

2. maj 2011

twinny

tak for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.