Nu skal det altså være!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Tanja84

Hej alle i skønne damer på baby.dk

Som overskriften lyder, så er det altså NU jeg skal tage mig sammen og komme af med de sidste overflødelige kilo fra min graviditet.

Min vægt svinger konstant mellem 3-5 kilo for meget (dvs. min startvægt inden jeg blev gravid), og NU skal de altså væk.

Men puha hvor kan det være svært at finde inspiration til lidt lækkert mad, uden det bliver for usundt.

ELSKER grøntsager, frugter, fisk mm. så det burde ikke være så svært - mangler bare lidt inspiration.

Så tøser, del gerne ud af alle jeres lækre opskrifter som ikke sætter sig alt for meget på sidebenene

Kom også gerne med gode fif og nemme råd, til hvordan en sund hverdag kan hænge sammen

fra Tanja, der nu skal gøres klar til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Fru Aagaard

Vil bare sige GO FOR IT og held og lykke...

Knus fruAagaard - som selv er igang

Anmeld

27. april 2011

StineW

Tanja84 skriver:

Hej alle i skønne damer på baby.dk

Som overskriften lyder, så er det altså NU jeg skal tage mig sammen og komme af med de sidste overflødelige kilo fra min graviditet.

Min vægt svinger konstant mellem 3-5 kilo for meget (dvs. min startvægt inden jeg blev gravid), og NU skal de altså væk.

Men puha hvor kan det være svært at finde inspiration til lidt lækkert mad, uden det bliver for usundt.

ELSKER grøntsager, frugter, fisk mm. så det burde ikke være så svært - mangler bare lidt inspiration.

Så tøser, del gerne ud af alle jeres lækre opskrifter som ikke sætter sig alt for meget på sidebenene

Kom også gerne med gode fif og nemme råd, til hvordan en sund hverdag kan hænge sammen

fra Tanja, der nu skal gøres klar til sommer

Hej smukke.

Velkommen på vognen.  Jek kan anbefale at når du spiser ( brune ) ris, så tilsæt fintskårne porrer. Det smager skønt, og vupti flere grøntsager til lillemor. Jeg gør desuden det at jeg altid spiser en munfuld grønt ( gulerødder, agurk, rød peber i skål ved siden af ) så en mundfuld aftensmad ( med grøntsager i selvfølgelig ), så en mundfuld frønt osv. På den måde bliver jeg mæt inden jeg spiser alt for meget af det ikke grønne.

Knus.

Anmeld

27. april 2011

Tanja84

Fru Aagaard skriver:

Vil bare sige GO FOR IT og held og lykke...

Knus fruAagaard - som selv er igang

1000 tak, har så meget brug for det

Hepper naturligvis alt hvad jeg kan retur - lad os endelig kæmpe sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.