Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
der medfølger baby insats, solskærm og brugsanvisning, kommer fra ikke ryger hjem og ingen dyr
brugt ca 9 mdr , men ikke meget. meget velholdt, og ingen pletter og huller.
hilsen tine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvid stor vugge ca. 45*90cm medfølger madras fra babydan.
BABYSOFIE skriver: der medfølger baby insats, solskærm og brugsanvisning, kommer fra ikke ryger hjem og ingen dyr brugt ca 9 mdr , men ikke meget. meget velholdt, og ingen pletter og huller. hilsen tine
en du vil sælge ?? i såfald hvad er prisen ??
channie-g skriver: en du vil sælge ?? i såfald hvad er prisen ??
jo den er til salg
hvad vil du give
BABYSOFIE skriver: jo den er til salg hvad vil du give
1500 kr for begge og så henter jeg det selv
channie-g skriver: 1500 kr for begge og så henter jeg det selv
ok det kan vi godt sige
BABYSOFIE skriver: ok det kan vi godt sige
super nice... ansøger dig lige som ven og så skriver jeg inden i aften hvornår jeg tænker og hente det hvis det er iorden ??
channie-g skriver: super nice... ansøger dig lige som ven og så skriver jeg inden i aften hvornår jeg tænker og hente det hvis det er iorden ??
jo det er helt iorden, er det noget jeg skal bekræfte?? har ikke lige så meget forstand på det
BABYSOFIE skriver: jo det er helt iorden, er det noget jeg skal bekræfte?? har ikke lige så meget forstand på det
ja altså venskabet... der kommer en nota til dig om jeg har ansøgt det bekræfter du bare
channie-g skriver: ja altså venskabet... der kommer en nota til dig om jeg har ansøgt det bekræfter du bare
ok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128