middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. april 2011

de-wett

min pige på 5 måneder vil bare IKKE sove til middag.

Hun tager 1 time om formiddagen også plejede hun at sove fra 13 til 16, men såda gør hun overhovedet ikke mere. Nu sover hun 1,5 time om formiddagen og vil først snuppe en time eller 2 ved 3 tiden også er hun så træt kl 7, men vil alligevel ikke sove

nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at hun tager sin middagslur da jeg syntes den er meget vigtig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

afrobabies

de-wett skriver:

Hun tager 1 time om formiddagen også plejede hun at sove fra 13 til 16, men såda gør hun overhovedet ikke mere. Nu sover hun 1,5 time om formiddagen og vil først snuppe en time eller 2 ved 3 tiden også er hun så træt kl 7, men vil alligevel ikke sove

nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at hun tager sin middagslur da jeg syntes den er meget vigtig ?

Sover hun inde eller ude? Kan du prøve at trække hendes formiddagslur, så hun kun skal sove middagsluren?

Anmeld

27. april 2011

de-wett

victoria2008 skriver:

Sover hun inde eller ude? Kan du prøve at trække hendes formiddagslur, så hun kun skal sove middagsluren?

hun sover ude. Jeg har prøvet på at skippe hendes formiddagslur, men hun bliver simpelthen så umulig og hvis jeg ikke underholder hende HELE tiden falder hun i søvn. Det er bare et kæmpe rod. Og når jeg så lægger hende ud der ved 1 tiden som jeg også gjord førhen vågner hun hver halve time. også skal jeg travie rundt med barnevognen til hun sover. og sådan forgår det faktisk til hun skal op igen fra middagslur.

Syntes bare det er vildt "træls" at det lige pludselig er sket det her. Det kom bare fra den ene dag til den anden. hmm

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

de-wett skriver:

Du kan ikke gøre noget. Sådan var det også med Madeleine da hun blev 5 mdr, de bliver jo mere nysgerrige og har ikke behov for alt den søvn. Du kan bare putte hende når hun er træt og ikke andet.. Det skal nok vende igen

Anmeld

27. april 2011

de-wett

Tina&Martin skriver:

Du kan ikke gøre noget. Sådan var det også med Madeleine da hun blev 5 mdr, de bliver jo mere nysgerrige og har ikke behov for alt den søvn. Du kan bare putte hende når hun er træt og ikke andet.. Det skal nok vende igen

jeg plejer at ligge hende ud omkring kl 1, men hvis jeg alligevel venter til hun begynder at gnide øjn og vise tegn på træthed så bliver hun alligevel skide sur fordi hun IKKE gider at sove. Hun er en lille stædig bandit

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

de-wett skriver:

jeg plejer at ligge hende ud omkring kl 1, men hvis jeg alligevel venter til hun begynder at gnide øjn og vise tegn på træthed så bliver hun alligevel skide sur fordi hun IKKE gider at sove. Hun er en lille stædig bandit

Her knider vi øjne hele dagen, men ikke om hun overgiver sig. Det kan blive til en lang formiddagslur på 2½time og så måske en 1-1½ om eftermiddagen.

Anmeld

27. april 2011

de-wett

Tina&Martin skriver:

Her knider vi øjne hele dagen, men ikke om hun overgiver sig. Det kan blive til en lang formiddagslur på 2½time og så måske en 1-1½ om eftermiddagen.

ja okay, men hvornår går hu så i seng? altså til aften.

Jeg må prøve mig frem. Tror jeg vil prøve bare at lade hende falde i søvn når hun vil og ikke når mor syntes hun er træt. gså må vi se om det lykkedes.

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

de-wett skriver:

ja okay, men hvornår går hu så i seng? altså til aften.

Jeg må prøve mig frem. Tror jeg vil prøve bare at lade hende falde i søvn når hun vil og ikke når mor syntes hun er træt. gså må vi se om det lykkedes.

Da hun var 5 mdr var hun klar ca kl 18, og gned øjne kl 17, men nu snakker hun til kl 20, sååå hæhæ...

Anmeld

28. april 2011

de-wett

Tina&Martin skriver:

Da hun var 5 mdr var hun klar ca kl 18, og gned øjne kl 17, men nu snakker hun til kl 20, sååå hæhæ...

det gjord caroline nemlig også førhen, men lige den her tid. aldrig om hun vil sove  igår faldt hun i søvn på sofaen kl 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.