jeg er forvirret - vedr BH-størrelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. april 2011

SiLiMiMa

var lige inde og kigge lidt på change's hjemmeside og der var en BH-størrelses-test, som jeg tog. Jeg går sjældent med BH (der er lissom ikke så meget at putte i ), men ville gerne ha nogle til sommer, når jeg har lidt strammere tøj på....

Jeg troede faktisk, jeg var en B-skål 75...... men jeg tog testen og så står der, at jeg skal ha en 70 DD!!!!! DD!!!!! helt ærligt... 

Er der nogen, der har forstand på det og kan forklare mig, hvorfor jeg skal ha sådanne kæmpe skåle til min forholdsvist lille barm???

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

twinboys

Heise skriver:

var lige inde og kigge lidt på change's hjemmeside og der var en BH-størrelses-test, som jeg tog. Jeg går sjældent med BH (der er lissom ikke så meget at putte i ), men ville gerne ha nogle til sommer, når jeg har lidt strammere tøj på....

Jeg troede faktisk, jeg var en B-skål 75...... men jeg tog testen og så står der, at jeg skal ha en 70 DD!!!!! DD!!!!! helt ærligt... 

Er der nogen, der har forstand på det og kan forklare mig, hvorfor jeg skal ha sådanne kæmpe skåle til min forholdsvist lille barm???

heise

ikke for at pille dig ned men fleur og change har ikke samme str. om str.

I Fleur bruger jeg 85d og i change 85i så come on...

Majbritt

Anmeld

27. april 2011

Magsen

Heise skriver:

heise

woot, må man få et link ??

Anmeld

27. april 2011

Holbæktrunten

når omkredsen går ned, går skålen op :0) Og omvendt...

Change har sikkert sat deres mål på hjemmesiden udfra deres størrelser, så mon ikke det paser nogenlunde? De forkellige producenter er desværre ikke altid lige enige om mål osv, samt der jo er forskel på hvor meget elasticitet der er i materialet som bhén er lavet af...

Hvis jeg var dig ville jeg uanset hvad gå i en undertøjsbutik og få noget kvalificeret hjælp... Det er ærgeligt at købe en forkert str som er ubrugelig efter et par uger. Og det er rart at være sikker på at den sidder som den skal. 

Nu hvor jeg er blevet gravid kan jeg ikke passe mine gamle bh-er mere - blev lidt bleg om næbbet da jeg bad om hjælp og fandt ud af at jeg er gået fra en 75 f til en 80 H 

Men hurra for kyndig vejledning, for det er dælme dyrt det skidt

Anmeld

27. april 2011

SiLiMiMa

twinboys skriver:

ikke for at pille dig ned men fleur og change har ikke samme str. om str.

I Fleur bruger jeg 85d og i change 85i så come on...

Majbritt

Nå for søren! det var jeg da slet ikke klar over der kan man bare se, hvor meget (LIDT) undertøj jeg køber.......

jamen så passer det jo nok meget godt.

Tak for svar - så er mysteriet jo løst

heise

Anmeld

27. april 2011

twinboys

Heise skriver:

Nå for søren! det var jeg da slet ikke klar over der kan man bare se, hvor meget (LIDT) undertøj jeg køber.......

jamen så passer det jo nok meget godt.

Tak for svar - så er mysteriet jo løst

heise

smiler ja og så sidder det fra Fleur altså også meget bedre

Anmeld

27. april 2011

SiLiMiMa

Maggieh skriver:

woot, må man få et link ??

http://shop.change.com/din-konto/bh-guide/

men har så fået at vide, at de kører med andre størrelser....derfor forvirringen

Anmeld

27. april 2011

SiLiMiMa

Holbæktrunten skriver:

når omkredsen går ned, går skålen op :0) Og omvendt...

Change har sikkert sat deres mål på hjemmesiden udfra deres størrelser, så mon ikke det paser nogenlunde? De forkellige producenter er desværre ikke altid lige enige om mål osv, samt der jo er forskel på hvor meget elasticitet der er i materialet som bhén er lavet af...

Hvis jeg var dig ville jeg uanset hvad gå i en undertøjsbutik og få noget kvalificeret hjælp... Det er ærgeligt at købe en forkert str som er ubrugelig efter et par uger. Og det er rart at være sikker på at den sidder som den skal. 

Nu hvor jeg er blevet gravid kan jeg ikke passe mine gamle bh-er mere - blev lidt bleg om næbbet da jeg bad om hjælp og fandt ud af at jeg er gået fra en 75 f til en 80 H 

Men hurra for kyndig vejledning, for det er dælme dyrt det skidt

ja, det burde jeg vist.... kan bare ikke li at en fremmede dame skal stå og "pille"

er nok lidt sart......

Anmeld

27. april 2011

SiLiMiMa

twinboys skriver:

smiler ja og så sidder det fra Fleur altså også meget bedre

gør det? hm... så må jeg i Femina....

Anmeld

27. april 2011

twinboys

gør det? hm... så må jeg i Femina....

ja klart og det synes mine veninder også---- vil du se... nææææææææææææh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.