gode råd ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

ønske75

Hej allesammen

Er ny herinde.....men er allerede meget begejstret for siden
Jeg har brug for et råd.....min mand og jeg prøver på at blive gravide, men desværre endnu ikke sket noget...øvøv

Vi prøver på ikke at virke for desperate, men det er svært. Vi har begge to børn fra tidligere forhold, men ønsket om et sammen er stort:-)
Et lille spørgsmål - kan kaffe (ca 2 kopper om dagen) påvirke chancen for at blvie gravide...... kan næsten ikke huske for min forrige graviditeter hvordan og hvorledes.......

håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

skovfidusen

velkommen til, er også selv ny herinde.
Ifølge eksperterne kan alt jo have en indvirkning (kaffe, passiv/aktiv rygning, stress, usund livsstil osv.), men eftersom i begge´har kunne få børn i jeres tidligre forhold ville jeg anbefale at i begge fik en tid hos lægen hvor problematiken blev taget op og hvor i kunne blive undersøgt/ få en henvisning.
Jeg krydser fingre for jer
mange hilsner
line

Anmeld

31. oktober 2008

twinboys

skovfidusen skriver:

velkommen til, er også selv ny herinde.
Ifølge eksperterne kan alt jo have en indvirkning (kaffe, passiv/aktiv rygning, stress, usund livsstil osv.), men eftersom i begge´har kunne få børn i jeres tidligre forhold ville jeg anbefale at i begge fik en tid hos lægen hvor problematiken blev taget op og hvor i kunne blive undersøgt/ få en henvisning.
Jeg krydser fingre for jer
mange hilsner
line

Ja jeg ville også kontakte lægen, for at han kan henvise jer videre, og de kan jo undersøge om der er noget galt, og om i kan eller ikke kan få børn sammen...

Held og lykke

Hjertelig velkommen til siden... Håber at du bliver glad for at være herinde...

Majbritt

Anmeld

31. oktober 2008

ønske75

Hej
Tak for jeres svar

Min mand er blevet tjekket og er i "god stand"
Vi er blevet enige om at give det en chance frem til efter nytår, og ellers skal jeg en smut forbi lægen......det skal siges at vi ikke har prøvet så længe, men I alle ved jo sikkert - at når man nu er gået i gang med projekt baby, vil man også gerne have at det sker......men tålmodige er vi nu også

Anmeld

31. oktober 2008

skovfidusen

da vi skulle blive gravide tog det 7 måneder, så nogle gange tager det bare lidt længre, men det er bare så svært at vente så forstår dig godt :O)

Anmeld

18. november 2008

ønske75

Hejsa

Vil bare lige i forlængelse af mit indlæg lige sige jeg er gravid - har lige taget en test, og den er positiv....jublende lykkelig er jeg nu:-)

Anmeld

18. november 2008

twinboys

ønske75 skriver:

Hejsa

Vil bare lige i forlængelse af mit indlæg lige sige jeg er gravid - har lige taget en test, og den er positiv....jublende lykkelig er jeg nu:-)

Stort tillykke ihhh hvor er det dejligt for dig... STORT TILLYKKE skal lyde herfra...

Majbritt

Anmeld

26. november 2008

skovfidusen

rigtig mange gange tillykke med graviditeten
mange hilsner
Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.