Dagen før dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Tanja1234

Ja som overskriften hentyder lidt til, så er det i morgen vi drager mod Næstved for at få overstået KS og få vores lille datter ud til den virkelige verden.

Vi glæder os selvfølgelig helt vildt og jeg har lidt svært ved at forstå at idag er min sidste dag på sofaen. Nu har jeg jo ligget her i over 3 måneder

Her kl. 13 skal jeg ringe ned til sygehuset for at høre hvad tid vi skal komme i morgen og så skal tiden ellers bare gå.

Nå men hvis jeg ikke lige er så aktiv de næste dage, så ved i hvorfor  

Og i mellemtiden vil jeg lige sende masser af ve-støv til de af jer der er lige ved at være klar. Håber at kunne læse om en masse nye prinser og prinsesser når jeg engang kommer "online" igen.

Tak for alle jeres gode tanker og fordi i har fulgt vores forløb. Vi skal nok sørge for at komme med en opdatering så snart vi har mulighed for det.

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

mortilsofieogsara

held og lykke med det hele med imorgen og det bliver dejligt og få jeres prinsesse ud til jer, glæder mig til at høre om det hele

Anmeld

27. april 2011

Tanja1234

Tusind tak for de gode tanker..

Vi skal være på sygehuset 7.30 i morgen - så nu er der virkelig ikke længe til

Anmeld

27. april 2011

Stine Raaholt

Hvor dejligt, at I skal være der så tidligt... så undgår I sikkert så meget forsinkelse...

ønsker jer alt mulig held og lykke

Kram Stine

Anmeld

27. april 2011

Line Højdal

Uhhh hvor er det bare spændende at i får jeres lille prinsesse i armene, -det må være en befrielse at vide at ventetiden snart er ovre!! Men kan godt forstå det må være lidt mærkleligt efter 3 måneder på sofaen...

Held og lykke med det hele - jeg vil krydse fingre for at det hele går let og smertefrit og at i snart er hjemme igen og bare kan nyde hinanden!!

1000 knus og kram en meget utålmodig højgravid kvinde
Line 40+6

Anmeld

27. april 2011

mortil4dejligepiger

Hvor er det bare spændende! Rigtig megte held og lykke med det hele.

Anmeld

27. april 2011

HeidiGade

Pøj Pøj med det. - Mange tanker her fra

Anmeld

27. april 2011

birthee

Held og lykke!!! Det bliver rart for jer at have jeres prinsesse i armene - håber I får lidt søvn i nat, selv om I nok er meget spændte nu!!!

Anmeld

28. april 2011

Rødhætte

Held og lykke!

Anmeld

29. april 2011

kaka4

held og lykke - glæder mig til at høre hvor fantastisk det er at holde hende i dine arme :-)

kram kaka4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.