Brug for hjælpende ord???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2011

louiseHasselstrøm

Hej

I nat vågner jeg med mens. smerter..

Og I morges da jeg var ude og tisse, tørre mig og ser en gullig slimet glat med en tråd af noget rødt/brun... regner med at det er slimproppen..

Har så hele morgen haft mens smerter men her for en times tid siden har jeg mærket nogen sammentrækninger af livmoderen. De står på i små 30 sekunder og kommer med 8-12 min mellemrum.. de gør ikk monster ondt men bider lidt...

Kan også til tider mærke lidt trykken på mit haleben som jeg fik forstuvet ved 1 fødsel...

Kan det være tegn på at der er en fødsel på vej... ??

Min 1 fødsel startet ikk på denne måde, så er lidt i tvivl.

Jeg er idag 40+5 og skal sættes igang mandag hvis der ikk er sket noget inden

Håber nogen hjælpende ord...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Isabella_mor

det kan godt lyde sådan   så må vi da bare håbe for dig at det tiltager.. der kan jo gå alt mellem timer og dage inden der sker noget. men når du er 2. gangs fødende, kan det jo sikkert gå hurtigere end du umidelbart tror.. hvem ved...  for veer.. 

Anmeld

27. april 2011

Mussen2

Det lyder sørme som om du er i gang  Se og få pakket tasken hvis den ikke allerede er det. Held og lykke

Anmeld

27. april 2011

hekran

Sådan skete det i hvert fald for mig Slimproppen gik en sen eftermiddag og syv timer senere holdt jeg min søn i armene. Held og lykke til dig og dine 

Anmeld

27. april 2011

CamiRon

Det lyder som starten på mine fødsler!  Rigtig god fornøjelse! Jeg glæder mig til at læse at du har født!!

Anmeld

27. april 2011

louiseHasselstrøm

Er stadig i den latente fase... Men de bider mere og mere de sammentrækninger... Og der er kommet mere af slimproppen... Så er spændt på hvornår jeg går videre til næste fase :-) Ville bare lige fortælle at jeg ikk er gået i stå :-)

Anmeld

27. april 2011

mortil4dejligepiger

Hvor er det spændende, altså! Rigtig god fødsel til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.