Mega øv dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Lunae

Hold kæft jeg har en træls dag i dag! Camille er umulig og vil bare slet ikke som jeg vil - normalt vil jeg kunne tage det med et smil på læben, men bliver helt irriteret i dag! Hun er virkelig pylret og nægter at spise noget! Hun kan sagtens grine og pjatte, når hun får det som hun vil!

Jeg har det helt dårligt med mig selv nu - føler mig virkelig lidt overskudsagtig og har det skidt med at jeg nærmeste bliver sur på hende - hun er jo kun knap 8 mdr!

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men skulle vidst bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Lunae

Har i andre nogensinde haft det sådan eller er jeg helt galt på den?

Anmeld

27. april 2011

roenlund

jeg kender følelsen, der er bare enkelte dage hvor man ikke har overskudet og derfor bliver irriteret... jeg har ingen gode foreslag til hvordan man kommer videre... imorgen er endnu en dag hvor alt er bedre

Anmeld

27. april 2011

LLN

Lunae skriver:

Hold kæft jeg har en træls dag i dag! Camille er umulig og vil bare slet ikke som jeg vil - normalt vil jeg kunne tage det med et smil på læben, men bliver helt irriteret i dag! Hun er virkelig pylret og nægter at spise noget! Hun kan sagtens grine og pjatte, når hun får det som hun vil!

Jeg har det helt dårligt med mig selv nu - føler mig virkelig lidt overskudsagtig og har det skidt med at jeg nærmeste bliver sur på hende - hun er jo kun knap 8 mdr!

Hej

Hvis hun sover til middag nu, så læg dig selv lidt, eller gør noget for dig selv. Det plejer at give lidt mere overskud at få gjort lidt for sig selv, også selv om der er andet man måske burde lave.

Anmeld

27. april 2011

Lunae

LLN skriver:

Hej

Hvis hun sover til middag nu, så læg dig selv lidt, eller gør noget for dig selv. Det plejer at give lidt mere overskud at få gjort lidt for sig selv, også selv om der er andet man måske burde lave.

Tusind tak for svar - hun er blevet puttet, men vågner hvert 5 minut - er ved at blive sindsyg! Men okay, hun græder ikke, så nu tror jer bare, at jeg lader hende ligge lidt!

Anmeld

27. april 2011

Lunae

roenlund skriver:

jeg kender følelsen, der er bare enkelte dage hvor man ikke har overskudet og derfor bliver irriteret... jeg har ingen gode foreslag til hvordan man kommer videre... imorgen er endnu en dag hvor alt er bedre

Er glad for, at jeg ikke er den eneste - man får sgu helt dårlig samvittighed! Glæder mig allerede til i morgen

Anmeld

27. april 2011

BabyNilas

Du er slet ikke den eneste.

Jeg har også disse dage og man føler sig virkelig som en dum mor, og jeg tro de kan mærke det på os og så bliver de endnu mere pyldret.

Men ja som en skrev: I morgen er der en ny dag, en god dag

Anmeld

27. april 2011

lucas<3

Lunae skriver:

har det helt på sammen måde.

lucas er os helt umulig for tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.