ja så er det ski da nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

så er det i dag jeg starter med at træne og skal have de ekstre kilo væk.

Der er en del håber lidt jeg kan smide omkring de 50 stykker..

jeg er anonym da jeg ikke ønsker at blive gjort til grin af folk der kender mig hvis det ikke lykkes  desvære er det prøvet før..

håber man kan få lidt opbakning med de svære dage...

men puha det bliver et hårdt stykke arbejde og hvor er jeg ked af jeg har kunne lade min krop komme til at sådan ud når jeg for bare 4 år siden har været en pæn og veltrænet pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Turtles

Anonym skriver:

jeg er anonym da jeg ikke ønsker at blive gjort til grin af folk der kender mig hvis det ikke lykkes  desvære er det prøvet før..

men puha det bliver et hårdt stykke arbejde og hvor er jeg ked af jeg har kunne lade min krop komme til at sådan ud når jeg for bare 4 år siden har været en pæn og veltrænet pige 

Hepper for og på dig

Jeg skal også selv i gang når min søn er kørt ind i vuggestue..
Så skal der Zumba og cykles mens han er i vuggestue

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Hepper for og på dig

Jeg skal også selv i gang når min søn er kørt ind i vuggestue..
Så skal der Zumba og cykles mens han er i vuggestue

håber også det lykkes for dig..

jeg skal starte med at træne og regner med at træne 5 gang i ugen jeg kender min krop og ved hvor hårdt jeg kan præsse den.. jeg træner også mens min 2 er i dp og forhåbelig får de en lækker mor ind for en overskulig tid

Anmeld

27. april 2011

Kay

sådan... bare igang! super flot... jeg er også slev i gang... er lige startet på madlog... og skal igang med det dersens motion...

hepper på dig

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

sådan... bare igang! super flot... jeg er også slev i gang... er lige startet på madlog... og skal igang med det dersens motion...

hepper på dig

sådan til dig også håber det lykkes og at du kommer til at nyde det...

jeg ved med 100 jeg vil elske det og ved også hvis jeg får lagt et program jeg kan lidt så er jeg ikke til at stoppe igen så håber han er god ved det er den samme som lage det da jeg var mit højste nivo i træning ind jeg blev stor

Anmeld

27. april 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Hejsa. Når man skal tabe sig meget, så er det jo ofte en stor kamp at få trænet. Men min far gjorde noget rigtig smart! Han lagde sin kost fuldstændig om, og så begyndte han ellers at gå 7 km. hver dag, med 7 km/t. Og på tre måneder tabte han 20 kg!! Kun ved at gøre dette. Han fortsatte med at ryge og drikke kaffe - og det er mange cigaretter og mange kopper kaffe han får indenbords! 

Egentlig forstår jeg ikke hvordan det kunne lade sig gøre, da han jo kun går. Men det kunne det altså.  Det skal også lige siges at han faktisk tager en rygepause når han er cirka halvvejs på turen.

Og at gå er jo faktisk nemt - musik i ørerne og så afsted. Det er nok en af de mildeste former for motion du kan finde. Og så koster det kun tøjet og skoene Og en valdflaske, haha.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hejsa. Når man skal tabe sig meget, så er det jo ofte en stor kamp at få trænet. Men min far gjorde noget rigtig smart! Han lagde sin kost fuldstændig om, og så begyndte han ellers at gå 7 km. hver dag, med 7 km/t. Og på tre måneder tabte han 20 kg!! Kun ved at gøre dette. Han fortsatte med at ryge og drikke kaffe - og det er mange cigaretter og mange kopper kaffe han får indenbords! 

Egentlig forstår jeg ikke hvordan det kunne lade sig gøre, da han jo kun går. Men det kunne det altså.  Det skal også lige siges at han faktisk tager en rygepause når han er cirka halvvejs på turen.

Og at gå er jo faktisk nemt - musik i ørerne og så afsted. Det er nok en af de mildeste former for motion du kan finde. Og så koster det kun tøjet og skoene Og en valdflaske, haha.

stort tillykke med dt din far har gjort det er rigtgi flot min kost er også lagt om og cykler 10 km daglig og går en del men det går for langsomt med at smide de kilo

jeg elsker sport og skal bare lige fin den store gnist igen ... jeg har så valgt det ikke må tage overhånd som det var for 4 år siden så må kun træne når de små er i dp ingen weekender og ikke efter de små ellers manden er hjemme...

dog vil jeg træne om aften når de små er komme i seng når de har ferie og sådan

Anmeld

27. april 2011

Dinna88

Anonym skriver:

stort tillykke med dt din far har gjort det er rigtgi flot min kost er også lagt om og cykler 10 km daglig og går en del men det går for langsomt med at smide de kilo

jeg elsker sport og skal bare lige fin den store gnist igen ... jeg har så valgt det ikke må tage overhånd som det var for 4 år siden så må kun træne når de små er i dp ingen weekender og ikke efter de små ellers manden er hjemme...

dog vil jeg træne om aften når de små er komme i seng når de har ferie og sådan

Hæhæ, jo tak, jo tak.

Kan godt se at det er træls, hvis det går for langsomt. Men det er da godt, at du har en plan

Anmeld

27. april 2011

Lou87

Hepper med på sidelinjen her

Er selv lige startet IGEN (tabte ti kg inden graviditet)
Og har indtil videre smidt 4 kg, (på 4 uger) så er næsten nede på det jeg vejede inden graviditeten og så skal de sidste også bare lige af..

Men puha det HOLDER HÅRDT!!
Men krydser fingre for jeg blir ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.