Anonym skriver:
så er det i dag jeg starter med at træne og skal have de ekstre kilo væk.
Der er en del håber lidt jeg kan smide omkring de 50 stykker..
jeg er anonym da jeg ikke ønsker at blive gjort til grin af folk der kender mig hvis det ikke lykkes
desvære er det prøvet før..
håber man kan få lidt opbakning med de svære dage...
men puha det bliver et hårdt stykke arbejde og hvor er jeg ked af jeg har kunne lade min krop komme til at sådan ud når jeg for bare 4 år siden har været en pæn og veltrænet pige
Hejsa. Når man skal tabe sig meget, så er det jo ofte en stor kamp at få trænet. Men min far gjorde noget rigtig smart! Han lagde sin kost fuldstændig om, og så begyndte han ellers at gå 7 km. hver dag, med 7 km/t. Og på tre måneder tabte han 20 kg!! Kun ved at gøre dette. Han fortsatte med at ryge og drikke kaffe - og det er mange cigaretter og mange kopper kaffe han får indenbords!
Egentlig forstår jeg ikke hvordan det kunne lade sig gøre, da han jo kun går. Men det kunne det altså.
Det skal også lige siges at han faktisk tager en rygepause når han er cirka halvvejs på turen.
Og at gå er jo faktisk nemt - musik i ørerne og så afsted. Det er nok en af de mildeste former for motion du kan finde. Og så koster det kun tøjet og skoene
Og en valdflaske, haha.
Anmeld