Bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Stine Raaholt

Hej piger....

Nu kom det altså også til mig... jeg troede det var løgn, da jeg torsdag bare fik mere og mere ondt i løbet af dagen...

Jeg har godt nok haft lidt mere ondt denne graviditet  (det er min tredje) men tænkte at det er der jo ikke noget at sige til - har aldrig haft problemer med bækkenet og vidste slet ikke at det var noget man fik så sent... men det er tilsyneladende helt almindeligt...

og øv, hvor er det bare træls... jeg dur slet ikke til at sidde stille og ligge ned slappe af og mig der bare havde så mange planer for min barsel...

Jeg er super ked og bare SÅ træt af det, men der er vidst ikke noget at gøre - det hjælper en lille smule af strække ud og sove med en pude mellem benene om natten, men det går det ikke væk af. det gør bare at jeg kan sove nogenlunde uden smerter og at det mest gør ondt når jeg bevæger mig...

Men er der andre tricks?? er der noget man kan gøre?? ved godt at jeg kun har 5-6 uger igen, og mange har lidt gennem det meste af gravididteten - men jeg synes det er lang nok tid, hvis jeg skal have ondt hele tiden og ikke kan gøre nogle af alle de ting jeg gerne vil...

håber på gode råd

kram Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

mortil4dejligepiger

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre! Jeg kan desværre ikke give dig gode råd, da jeg ikke ved særlig meget om bækkenløsning. Men jeg kan sende dig et !

Jeg håber din barsel alligevel bliver god - det er jo dejligt vejret er til at ligge i en liggestol i haven og nyde livet i det mindste .

Håber du får gode råd og tricks, så du alligevel kan lave noget af alt det, du gerne vil!

Anmeld

27. april 2011

Stine Raaholt

Hej

Jeg må helt sikkert lære at få det bedste ud af det... synes også det er lidt bedre i dag, hvor jeg har haft mulighed for at slappe af hele dagen i går og i dag...

Det er da pisse irriterende og jeg er RØV træt af det.. men jeg skal nu nok få noget godt ud af de uger jeg har tilbage 

Er bare ikke lige den der er bedst til at være hjælpeløs og til besvær... jeg vil helst klare alting selv...

Må nok bare øve mig lidt i at slappe af og lave noget mindre...

tak for kram

S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.