Hej piger....
Nu kom det altså også til mig... jeg troede det var løgn, da jeg torsdag bare fik mere og mere ondt i løbet af dagen...
Jeg har godt nok haft lidt mere ondt denne graviditet (det er min tredje) men tænkte at det er der jo ikke noget at sige til - har aldrig haft problemer med bækkenet og vidste slet ikke at det var noget man fik så sent... men det er tilsyneladende helt almindeligt...
og øv, hvor er det bare træls... jeg dur slet ikke til at sidde stille og ligge ned slappe af og mig der bare havde så mange planer for min barsel...
Jeg er super ked og bare SÅ træt af det, men der er vidst ikke noget at gøre - det hjælper en lille smule af strække ud og sove med en pude mellem benene om natten, men det går det ikke væk af. det gør bare at jeg kan sove nogenlunde uden smerter og at det mest gør ondt når jeg bevæger mig...
Men er der andre tricks?? er der noget man kan gøre?? ved godt at jeg kun har 5-6 uger igen, og mange har lidt gennem det meste af gravididteten - men jeg synes det er lang nok tid, hvis jeg skal have ondt hele tiden og ikke kan gøre nogle af alle de ting jeg gerne vil...
håber på gode råd 
kram Stine
Anmeld